BLACK FRIDAY. Cum să recuperezi banii pe produsele cumpărate și care nu corespund cerințelor tale

de Isabel Andreea ANDRIEȘ Vineri, 04 Noiembrie 2022 188
Apetitul românilor pentru cumpărături la preț redus este tot mai mare , de la an la an. Practic, în această zi, datorită diversitățîi produselor, românii pot cumpără absolut orice, la preț mult mai mic decât în oricare altă perioada a anului. Din nefericire, se poate întâmplă că produsul cumpărat să nu fie cel la care te așteptai și să dorești să-l returnezi, potrivit Realitatea

Legislația în vigoare protejează consumatorul și îi da dreptul să-l returneze fără a invocă un motiv anume, dacă achiziția s-a făcut de pe un magazin online Singură condiție este că returnarea să fie făcută în maximum 14 zile calendaristice.
Dacă un anumit produs este returnat, magazinul de unde a fost achiziționat are obligația de a returna banii cumpărătorului în maxim 14 zile calendaristice. Magazinul va returna toate sumele pe care le-a primit drept plata, inclusiv costul livrării.
Rambursarea se va face folosindu-se aceleași modalități de plata că cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială. În caz cu totul excepțional, rambursarea se va face prin alte modalități, dacă cel care a cumpărat produsul a acceptat o altă metodă de plata și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urmă rambursării.

Dacă vânzătorul nu trimite un curier pentru ridicarea produsului, va trebui să fie plătit returul de către cumpărător.
Pentru a returna produsul și pentru a primi banii înapoi, va trebui să completezi online, de pe site-ul de unde ai făcut achiziția, un formular. De asemenea, poți trimite magazinului un mesaj în care să fie explicată intenția. Cumpărătorul va fi ghidat ce trebuie să facă.

Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Actual

Ultima oră

Titlurile zilei