Apetitul românilor pentru cumpărături la preț redus este tot mai mare , de la an la an. Practic, în această zi, datorită diversitățîi produselor, românii pot cumpără absolut orice, la preț mult mai mic decât în oricare altă perioada a anului. Din nefericire, se poate întâmplă că produsul cumpărat să nu fie cel la care te așteptai și să dorești să-l returnezi, potrivit
RealitateaLegislația în vigoare protejează consumatorul și îi da dreptul să-l returneze fără a invocă un motiv anume, dacă achiziția s-a făcut de pe un magazin online Singură condiție este că returnarea să fie făcută în maximum 14 zile calendaristice.
Dacă un anumit produs este returnat, magazinul de unde a fost achiziționat are obligația de a returna banii cumpărătorului în maxim 14 zile calendaristice. Magazinul va returna toate sumele pe care le-a primit drept plata, inclusiv costul livrării.
Rambursarea se va face folosindu-se aceleași modalități de plata că cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială. În caz cu totul excepțional, rambursarea se va face prin alte modalități, dacă cel care a cumpărat produsul a acceptat o altă metodă de plata și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urmă rambursării.
Dacă vânzătorul nu trimite un curier pentru ridicarea produsului, va trebui să fie plătit returul de către cumpărător.
Pentru a returna produsul și pentru a primi banii înapoi, va trebui să completezi online, de pe site-ul de unde ai făcut achiziția, un formular. De asemenea, poți trimite magazinului un mesaj în care să fie explicată intenția. Cumpărătorul va fi ghidat ce trebuie să facă.