Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de
imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă
reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare
pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia
circulară.
” Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică,
definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o
folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică
pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în
care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri
solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe. Iar scopul
companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează
confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile
și preferințele fiecărui client”, a declarat
Alessio Menegazzo, CEO & Country
Manager al companiilor PPC în România.
De asemenea, a fost lansat și
www.ppcenergy.ro, noul site al
companiilor PPC din România, precum și noua aplicația myPPC,
două platforme digitale moderne în care clienții vor putea găsi, pe lângă date
despre companiile PPC, funcționalități cum ar fi gestionarea contului,
plata facturilor, dar și soluții energetice, alături de servicii cu valoare
adăugată.
Serviciile de furnizare ale PPC Energie și PPC Energie Muntenia nu vor fi
influențate de schimbarea de identitate vizuală și adoptarea noii mărci.
Tarifele și condițiile contractuale vor rămâne neschimbate, iar magazinele vor
funcționa conform programului obișnuit, fără modificări în operațiuni. Astfel,
clienții care vor să discute față în față cu un consultant, pot vizita
magazinul PPC din Str.Primaverii, nr.4, bl. ST9, Parter (Constanța,) sau Str.Soveja,
nr.21A-21B (Constanța), sau Str.Rozelor, nr.20, Mangalia.
Începând din luna aprilie
2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel atât pe facturile clienților, cât
și în toate punctele de contact, inclusiv în magazine, pe stațiile de plată de
tip self-pay și în comunicările sau canalele online.
În data de 25
octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a
achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind
cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă. Finalizarea tranzacției a
reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin
achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă
finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și
furnizare a energiei electrice din România.