Navigatorii sunt nemulțumiți de creșterea sarcinilor birocratice de la bord

de Ion TIȚA-CĂLIN Miercuri, 08 Septembrie 2021 189
Cel mai recent barometru privind starea de satisfacție a navigatorilor (SHI) indică o deteriorare „abruptă și îngrijorătoare” a acesteia în trimestrul al doilea al anului 2021. Fenomenul este generat, în parte, de impactul măsurilor sanitare impuse de pandemia Covid-19 asupra sarcinilor de muncă, iar pe de altă parte de creșterea presiunilor activităților administrative, brocratice.
Studiul arată că marinarii se plâng că primesc prea multe e-mailuri de la țărm, prin care cei aflați în birourile companiilor de navigație le cer tot felul de hârtii și date.
Alexander Buchmann - directorul general al Hanseaticsoft sfătuiește companiile de transport maritim să renunțe la tehnologiile și sistemele învechite și să adopte soluții digitale bazate pe cloud, pentru a ușura povara administrativă a navigatorilor.
„Optimizarea proceselor și permiterea partajării în timp real a datelor pot face sarcinile administrative mai rapide și mai ușoare, reducând volumul de muncă al navigatorilor, fapt ce va duce la creșterea gradului de satisfacție în muncă. Trecerea la cloud poate transforma modul în care operează o companie, îmbunătățind eficiența și reducând costurile, diminuând presiunea asupra personalului și crescând bunăstarea acestuia”, afirmă Buchmann.

Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei