Decat sa va bagati voi ca musca la arat, in loc sa lasati Autoritatea Maritima sa se ocupe de chestiile astea, MAI BINE V-ATI OCUPA DE NAVIGATORII ROMANI! Concret: - ce faceti ca navigatorii romani sa aiba conditii mai bune de munca si sa-si primeasca drepturile salariale la timp. - ce impozite trebuie sa plateasca navigatorii romani conform Noului Cod Fiscal. - la ce varsta trebuie sa se pensioneze navigatorii romani, in ce grupe de munca ar trebui sa se incadreze ocupatiile lor? - de ce statul roman nu-i ajuta pe fosti mainari cu pensii decente dupa ce ei au bagat atatia bani in economia tarii asteia? Lasati-va bai de ciolhane si show-uri ieftine! Faceti-va treaba! P.S. Nu-s pensionar si nu cred ca apuc vreo pensie de la statul roman, dar am vazut fosti marinari cersind. Nu e corect!
Eu sunt un ofiter roman si am loc de munca foarte bun. Sunt si membru de sindicat ITF. Chiar de cateva saptamani am primit la bord un card de membru ITF. Am drepturi dar si obligatii si sunt informat cu ceea ce fac cei pentru care eu platesc cotizatie anual si sunt multumit de activitatea lor. Nu spun ca nu s-ar putea si mai bine dar oricum e bine. Sunt informat ca pensia se stabileste functie de contributia fiecaruia, am fost informat cum se calculeaza punctul de pensie si mi-am dat seama ca o sa am o pensie mica cu ceea ce eu am contribuit. Deci am facut o asigurare suplimentara dar nu cred ca o voi continua pentru ca nu e fezabila. Cel mai bine e sa-mi pun niste bani deoparte. Sunt informat de SLN ca sumele primite de navigatorii maritimi angajati de firme straine care nu au obligatii de impunere in Romania nu sunt impozabile. Este valabil pentru toti navigatorii dar doar eu si inca vreo 4000 de oameni am platit pe cei care au sprijinit aceasta treaba. E cinstit? Nini, tu poate nu intelegi solidaritatea sau nu vrei sa o intelegi dar nu ma lua de prosti pe noi astialalti. Se vede ca tu nu ai dat pe la sindicat niciodata, dar asta nu inseamna ca ai voie sa spui orice despre o organizatie care ma apara cu adevarat. Solidaritatea trebuie in ambele sensuri, nu numai la placinte.
Eu am pensie de 1990 lei. Am prins perioada comunista si dupa am platit destul de mult dar acum ma bucur de o pensie cat de cat. Au ajyns sa cerseasca pentru ca sunt fel si fel de oameni, poate au cazut in depresie, poate in alcool, cine stie? Nu am auzit ca navigatori sa aiba pensie acum mai mica de 8-9 milioane de lei. Hai sa fim serioasi. Sindicatul nu poate sa dea pensie atat timp cat chestia asta e la nivel national. Nini, esti cel putin rautacios
Se pare ca daca vrei sa fii in ITF ai si niste responsabilitati si de aia SLN ul participa la intalniri. Pe plan global, navigatorii sunt o familie, si drepturile tuturor navigatorilor trebuiesc respectate. Daca vor fi numai armatori buni atunci si navigatorii romani vor avea conditii bune pe cale da consecinta. Parca asa spune si mihalcioiu- locuri de munca. Adevarul este ca Autoritatea Maritima din Constanta - ca ceea ce exista in Romania- este si ea supusa coruptiei. Nu vedeti ceea ce se intampla astazi? Daca si-ar fi facut treaba ...nu mai erau hairburi care pleaca gata sa se scufunde din port, ba unele isi gasesc sfarsitul pana sa ajunga la destinatie, nu? E bine ca exista un sindicat puternic si sunt de acord ca SLN ul trebuie sa lucreze impreuna cu Autoritatea la faza asta. Cat despre armatorii naspa, GHINION ! Romania tocmai ce a ratificat functionarea unei ghilotine pentru ei.
Hai sa mori tu? ANR si coruptia... Ce sa spun. Pai se lupta cu morile de vant ca armatorii astia au bani de ii ingroapa, asa ca mai lasa-ne mai nea... Corupti sunt marinarii
"gica" , tu esti de fapt mihalcioiu..., sau vreun "taie frunza la caini" din sindicat... Ai dat un raspuns ca la... radio Erevan... Hai sictir de prostalau , ori unde te-ai afla si cine esti !!!
Cea mai noua oferta de lucru ! Da, noi iti oferim absolut GRATUITun curs special online in care inveti pas cu pas si cu toate detaliile cum sa faci bani acasa ! Succesul garantat se ascunde in ambitia noastra a fiecaruia dintre noi de a nu renunta. S-ar putea ca la batrinete sa trebuiasca sa muncesti daca nu faci ceva in plus acuma pana ce esti tinar.Cautam colaboratori optimisti, seriosi. Devii seful tau, muncesti cum vrei part-time ori full-time Mai multe detalii, trimite "Info"la adresa de e-mail: [email protected]
Ce vocabular ai mai Duma.... Bai Gica, nu vezi ca lui Duma astuia i s-a pus valul pe fata? Ca mult creier nu are dar fata trebuie sa aiba. Lasa-l in plata domnului ca are cine sa il vada. Mercy de info. M-am uitat si ai dreptate cu impozitele. Bravo SLN. (Sic Dumoiule)
Hehehe , Nini, Duma, ID - de unde draq ati venit? Daca cititi inseamna ca e interesant articolul. Bravo d-le ziarist.
Foarte bine face ITF-ul ca organizeaza astfel de campanii si pe Marea Neagra. Aici conditiile sunt de miner. Sunt rating la masina si am avut o ambarcare pe o nava cu un armator de pe la noi dar alta nationalitate. A fost crima dar ce e mai rau, conditiile de la bord. Mancare proasta, nu apa de spalat, salarii de 300 sau 500 de dolari, nava cu multe probleme la instalatii care pun in pericol vietile noastre. Cand au fost anuntate inspectii ale ITF-ului am stat in rada 3 zile la Constanta si pe urma am plecat in Ukraina ca sa luam apa, ulei la masina si sa dam santina de frica sa nu intram in Constanta. Ne-au luat si mancare de acolo si au angajat un Ukrainean bucatar ca nu avem bucatar si un timonier facea mancare. Daca si in Ukraina era ca in Romania, nava putea sa fie retinuta si cred ca putea fi pierduta ca nu mai se cade sa fie reparata. Probabil se va scufunda in curand si armatorul va lua asigurarea, dar marinarii? Atentie mare.