Pe ce se duc banii din taxa de promovare a stațiunii Mamaia

de Anca CHICU Miercuri, 15 Mai 2013 98
Fie că vor sau nu, agenții economici din Mamaia trebuie să plătească o nouă taxă. Începând cu luna aprilie 2013, după aproximativ trei ani în care s-a analizat oportunitatea introducerii taxei speciale de promovare a stațiunii Mamaia, Asociația Litoral - Delta Dunării a reușit să convingă autoritățile locale din municipiul Constanța de necesitatea introducerii acesteia.
Principiul care a stat la baza taxei a fost că fiecare agent economic care activează într-o stațiune turistică - hoteluri, restaurante, terase, cluburi, beach-baruri, magazine etc. - care beneficiază de acțiunile de promovare și încasează venituri din activitatea de turism și activitățile conexe trebuie să contribuie la bugetul de promovare al destinației. Pe ce se vor duce banii? "Toate aceste venituri vor fi utilizate exclusiv pentru acțiuni de promovare ale stațiunii Mamaia și Sat Vacanță, fiind gestionate distinct de către o comisie formată din reprezentanți ai Asociației Litoral - Delta Dunării, Consiliul Local Constanța și mai multe asociații patronale ce activează în stațiunea Mamaia și Sat Vacanță. Printre acțiunile de promovare pe care ni le propunem se numără participările la târgurile de turism naționale și internaționale, realizarea unui imn de promovare a stațiunii Mamaia, realizarea de materiale de promovare turistică dedicate, campanii de promovare media și organizarea de evenimente care să crească traficul turistic în stațiunea Mamaia", a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării. 
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei