Clienții casnici
care până la 30 iunie 2021 nu optează pentru o ofertă la electricitate disponibilă pentru
piața concurențială, de la 1 iulie vor avea
un preț diferit de cel actual pentru energia electrică consumată, respectiv un
preț de serviciu universal, stabilit de fiecare furnizor de ultimă instanță.
Toți cei care aveți acum în
derulare un contract de furnizare a energiei electrice la prețul pentru serviciul
universal, veți întâmpina la jumătatea anului noi schimbări legate de facturile
la electricitate. Reducerea comercială de care beneficiați acum este valabilă
până la 30 iunie 2021. Dacă până atunci nu optați pentru un contract pe piața concurențială,
această reducere comercială nu se va mai aplica pentru consumul realizat începând cu data de 1 iulie 2021. Veți fi facturați
la prețul pentru serviciul universal stabilit pentru semestrul al II-lea 2021, comunicat
de către furnizorul actual în lunile mai și iunie, odată cu factura de
electricitate.
Vă puteți însă oricând răzgândi! Chiar
dacă nu ați luat o decizie până la 30 iunie 2021, puteți opta, ulterior, în
orice moment, pentru un produs de pe piața concurențială. Indiferent de
localitatea în care este situat locul de consum, aveți libertatea de a alege
orice furnizor doriți și oferta ce vi se potrivește, la un preț competitiv.
Ce opțiuni aveți
pentru a vă securiza un preț fix la electricitate timp de 12 luni
Enel Energie și Enel Energie
Muntenia oferă o serie de produse destinate clienților din toate zonele țării. Aveți
garanția unor prețuri fixe la energia electrică pentru perioada aleasă și puteți
gestiona totul online: de la semnarea contractului, până la primirea și plata
facturii. Mai mult, puteți alege oferte ce conțin și servicii cu valoare
adăugată, cum ar fi asistență tehnică, optând pentru Enel Asistență, Enel
Asistență +, sau puteți achiziționa aparatură electronică cu plata în tranșe pe
factura de electricitate și cu serviciul de instalare inclus.
Prin alegerea ofertelor din
categoria
Salut de la furnizorii
Enel, disponibile până la data de 30 iunie 2021, clienții care semnează primul lor
contract pe piața concurențială sau încheie pentru prima dată un contract cu
compania își securizează un preț fix la energia electrică timp de 12 luni,
fiind astfel protejați de orice eventuală creștere a prețului electricității pe
piață.
Este obligatorie
trecerea pe piața concurențială?
Indiferent dacă sunteți clienți
pe piața concurențială sau beneficiari de serviciu universal, nu există obligativitatea
alegerii unei oferte de pe piața concurențială, cum nu există un termen limită
pentru a solicita încheierea unui nou contract de furnizare a energiei
electrice. Avantajele produselor la prețuri de piață concurențială sunt însă
semnificative.
Flexibilitatea este elementul principal, pentru că, în
calitate de client, puteți oricând să alegeți orice ofertă vi se potrivește.
Vorbim nu doar despre prețul energiei electrice furnizate, ci și despre
serviciile de asistență pentru casă sau despre diverse produse electrocasnice pe
care doriți să le cumpărați de la furnizor și să le plătiți odată cu factura de
electricitate. Toate aceste beneficii sunt acum la îndemâna clienților de pe
piața concurențială.
INSERAT
LINK – VIDEO LIBERALIZARE:
https://youtu.be/V8ZYS-JBhh8
Factura lunară,
cea mai simplă cale pentru a afla ce fel de contract aveți
Pentru a afla dacă aveți deja
contract pe piața concurențială cu furnizorii Enel, cel mai simplu este să vă
uitați pe factură! Dacă în colțul din stânga sus scrie ”Factură piață concurențială”,
atunci liberalizarea pieței energiei nu are impact asupra relației voastre contractuale.
Dacă pe factură nu scrie acest lucru, înseamnă că vi se aplică oferta de
serviciu universal valabilă în perioada respectivă. Puteți alege să o păstrați
sau să semnați un nou contract la preț de piață concurențială. Vă așteptăm online,
telefonic, în magazinele Enel sau puteți alege un produs completând și trimițând pe adresa indicată formularele
de selecție ofertă trimise în perioada februarie – iunie 2021, odată cu factura
de electricitate.
V-ați cumpărat o
locuință și vreți să schimbați titularul de contract? Ați ales o nouă ofertă la
electricitate? Iată patru modalități pentru semnarea unui nou contract de
furnizare a energiei electrice
Ca să deveniți clienți Enel, aveți
la dispoziție o serie de canale prin care puteți face acest lucru: online,
telefonic, direct în magazinele Enel sau prin intermediul agenților din
teren.
La Enel, schimbarea contractului
de furnizare a energiei electrice se poate face 100% online. Procesul de
contractare online poate fi început pe www.enel.ro, accesând secțiunea Clienți
Rezidențiali ori Clienți Business, din aplicația MyEnel sau direct
pe https://contract.enel.ro.
După selecția ofertei, începe
procesul de contractare online. Introduceți o copie a actului de identitate și,
dacă sunteți client nou (nu aveți în derulare un contract de furnizare cu Enel),
actul de proprietate asupra locului de consum sau documentul care să ateste
dreptul de folosință și ultima factură de la vechiul furnizor (care conține
informații necesare procesului de schimbare a furnizorului). În cursul
procesului de contractare, semnați digital în spațiul alocat pe ecran
(semnătură ce va fi utilizată pentru încheierea contractului și a documentelor
aferente – cerere încheiere contract, cerere schimbare furnizor), însă nu
înainte de a vă da acceptul pentru oferta aleasă.
Potrivit regulilor în vigoare
privind contractarea la distanță, contractul de furnizare electricitate se
consideră încheiat doar după ce primești pe un suport durabil, inclusiv
electronic, documentele contractuale finale care vor purta semnătura digitală
executată de tine în pașii inițiali ai procesului de contractare. Salvezi documentele
în propriul calculator și îți dai acordul final, pe un suport durabil
(electronic, prin acceptarea acestora pe link-ul transmis pe e-mail la final),
pentru încheierea contractului.