Alături de George
Baltă și Tedy Necula promovează incluziunea și oportunitățile de muncă pentru
persoanele cu dizabilități în toată țara
Kaufland România a lansat „Caravana A.C.C.E.S.”, împreună cu George
Baltă, ambasadorul programului
Kaufland A.C.C.E.S., fost jucător de rugby, maratonist în scaun
rulant și speaker motivațional, și regizorul Tedy Necula. Proiectul este un nou
demers al retailerului prin care încurajează egalitatea de șanse prin
facilitarea accesului la oportunități de lucru pentru persoanele cu
dizabilități. Caravana, care va ajunge în mai multe orașe din România, urmărește să
ofere informații despre posturile disponibile în companie și mediul de lucru
pozitiv, sprijinind angajarea persoanelor cu dizabilități în magazinele Kaufland.
Caravana A.C.C.E.S. a avut deja trei opriri: pe 23 februarie la
Timișoara, pe 24 februarie la Oradea și pe 8 martie la Cluj. Evenimentele
următoare vor avea loc pe 5 aprilie la Sibiu, 6 aprilie la Brașov, 9 aprilie la
Constanța, 12 aprilie la Iași, 22 aprilie la Craiova și 14 mai la București.
„Așa cum am susținut de-a lungul timpului, cred că diversitatea ne face
mai puternici și este motorul schimbărilor din societate. La Kaufland, ne-am propus să
creăm un mediu prietenos pentru toată lumea, inclusiv pentru persoanele cu
dizabilități. Iar pentru ca un număr cât mai mare de persoane să afle despre
oportunitățile de angajare din cadrul companiei, am lansat Caravana A.C.C.E.S.,
prin care ne dorim să mergem noi către candidați și să le oferim ocazia să afle
mai multe despre posturile deschise și mediul de lucru. În acest moment avem
deschise peste 500 de posturi dedicate persoanelor cu dizabilități, însă
acestea sunt invitate să aplice la oricare dintre rolurile deschise în cadrul
companiei.”, a declarat
Estera Anghelescu, Director de Recrutare și
Employer Branding, Kaufland România.
Aproximativ 300 de persoane au
luat deja parte la primele întâlniri ale Caravanei din Timișoara, Oradea și
Cluj. Acestea au avut oportunitatea de a participa la workshopuri interactive,
dar și de a descoperi experiența lui George Baltă, care a împărtășit din trecutul
său profesional și obstacolele depășite. Regizorul Tedy Necula a oferit și el
sfaturi celor prezenți, povestind despre curajul și motivația de a te reinventa
atunci când viața te pune la încercare.
„Viața m-a
învățat că fiecare obstacol este o oportunitate de a-ți demonstra puterea și
reziliența. Mă bucur că datorită Caravanei A.C.C.E.S. pot transmite mai departe
învățăturile mele și altor persoane cu dizabilități. Ceea ce reușește Kaufland
ca angajator este minunat pentru că oferă o șansă tuturor oamenilor să se (re)descopere
prin muncă, într-un spațiu unde sunt apreciați.”, a declarat
George Baltă,
ambasador al programului A.C.C.E.S..
„Sunt bucuros că pot participa la această inițiativă alături de George
și de Kaufland pentru că avem cu toții un scop comun: să inspirăm oamenii să-și
depășească limitele și să găsească curajul chiar și în cele mai grele momente
ale vieții. Pentru cine nu va putea ajunge la caravană, vă las aici un gând la
care vă invit să reflectați: <<O persoană cu handicap este orice om care
a spus cel puțin o dată în viață nu pot>>.”, a
declarat
Tedy Necula, regizor.
La evenimente, au fost prezenți și reprezentanții Kaufland: Estera
Anghelescu, Director de Recrutare și Employer Branding, Ștefan Sfeatcu, Project Manager al programului
A.C.C.E.S. și Bogdan Cană, Team Leader Recrutare. Aceștia au prezentat oportunitățile
de angajare din cadrul companiei și procesul de recrutare la Kaufland, urmând
apoi sesiuni de Q&A și discuții deschise, prin care au răspuns cu entuziasm
tuturor curiozităților celor prezenți. În plus, persoanele cu dizabilități interesate
de un job au avut ocazia de a aplica pe loc la posturile disponibile din Timișoara,
Arad, Oradea și Cluj.
În fiecare locație, audiența cu deficiențe de auz a beneficiat de un
interpret mimico-gestual din partea Asociației Naționale a Surzilor din România,
pentru accesibilizarea comunicării în sprijinul persoanelor surde și
hipoacuzice. Totodată, la evenimentele desfășurate până acum, au fost invitați
atât reprezentanți ai Direcțiilor Generale de Asistență Socială și Protecția
Copilului, cât și ONG-uri de profil, precum: Asociația Handicapaților Locomotor
din Timișoara și Oradea, Asociația Națională a Surzilor din România, filialele
Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Asociația „Sunt autist”, „Ridică-te și umblă”, Universitatea
Babeș-Bolyai reprezentată de Biroul Studenților cu Dizabilități, antreprenori
cu dizabilități din Cluj, persoane cu dizabilități intelectuale din cadrul
Centrului de Recuperare și Reabilitare Neuropsihică Jucu. De asemenea, la ediția
din Cluj au luat parte și manageri din echipa Kaufland, împreună cu alți colegi
cu dizabilități din magazinele din oraș.
La finalul programului, cei prezenți s-au bucurat de proiecția filmului
„Mai departe” în regia lui Tedy Necula, ce îl are în rolul principal chiar pe George
Baltă. Filmul redă povestea de viață a lui George și conturează un portret de
curaj și perseverență în fața provocărilor.
Echipa Kaufland continuă să crească, iar toți cei care își doresc un loc
de muncă au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe
cariere.kaufland.ro,
printr-un email la adresa
[email protected],
telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.
Despre Kaufland
România
Kaufland
se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de
magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 177 de magazine în
România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea
Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport
calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’
Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de
Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul
nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail,
astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport
calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru
mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.