La hotelul "Vulturul" din Costinești, turiștii folosesc prosoape uzate Inspectorii OPC au rezolvat situația, patronul fiind amendat cu 11.000 RON și obligat să remedieze situația

de Carmen MOCANU Luni, 20 August 2007 360
Un fast - food din stațiunea Venus a fost închis, sâmbătă, de inspectorii de la Protecția Consumatorilor din cauza nerespectării normelor de igienă, iar administratorul unui hotel din stațiunea Costinești a fost amendat pentru condițiile necorespunzătoare oferite de unitate. La control a participat și președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, secretarul de stat Dan Vlaicu. Directorul Inspectoratului Regional pentru Protecția Consumatorilor (IRPC) Constanța, Eugen Voineagu, a declarat că la fast - food au fost găsite produse alimentare cu termen de valabilitate expirat, nu era respectat procesul tehnologic, iar vasele nu erau dezinfectate. Drept urmare, administratorul firmei a fost amendat cu 500 RON, iar activitatea unității a fost suspendată temporar, până la remedierea deficiențelor. De asemenea, inspectorii de la Protecția Consumatorilor au efectuat un control și la hotelul "Vulturul" din stațiunea Costinești. Și aici s-au descoperit mai multe nereguli cum ar fi mobilierul necorespunzător în camere și prosoape uzate, motiv pentru care patronul hotelului a fost amendat cu 11.000 RON. Tot în stațiunea Costinești, inspectorii au găsit produse alimentare expirate și fără elemente de identificare la mai multe unități de alimentație publică, administratorii unităților fiind sancționați. Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Dan Vlaicu, a declarat că administratorii nu respectă în totalitate regulile de igienă și legislația și avertizează consumatorii să fie atenți la serviciile oferite de către aceștia. El a mai precizat că persoanele nemulțumite de serviciile oferite se pot adresa cu încredere inspectorilor care-și desfășoară activitatea pe litoral sau celor de la Protecția Consumatorului Constanța. Pe de altă parte, reprezentanții ANPC spun că plângerile s-au înjumătățit față de aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, numai în ultima lună inspectorii au aplicat amenzi în valoare de peste două milioane de lei în hotelurile și pensiunile de pe litoral.
Un fast - food din stațiunea Venus a fost închis, sâmbătă, de inspectorii de la Protecția Consumatorilor din cauza nerespectării normelor de igienă, iar administratorul unui hotel din stațiunea Costinești a fost amendat pentru condițiile necorespunzătoare oferite de unitate. La control a participat și președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, secretarul de stat Dan Vlaicu. Directorul Inspectoratului Regional pentru Protecția Consumatorilor (IRPC) Constanța, Eugen Voineagu, a declarat că la fast - food au fost găsite produse alimentare cu termen de valabilitate expirat, nu era respectat procesul tehnologic, iar vasele nu erau dezinfectate. Drept urmare, administratorul firmei a fost amendat cu 500 RON, iar activitatea unității a fost suspendată temporar, până la remedierea deficiențelor. De asemenea, inspectorii de la Protecția Consumatorilor au efectuat un control și la hotelul "Vulturul" din stațiunea Costinești. Și aici s-au descoperit mai multe nereguli cum ar fi mobilierul necorespunzător în camere și prosoape uzate, motiv pentru care patronul hotelului a fost amendat cu 11.000 RON. Tot în stațiunea Costinești, inspectorii au găsit produse alimentare expirate și fără elemente de identificare la mai multe unități de alimentație publică, administratorii unităților fiind sancționați. Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Dan Vlaicu, a declarat că administratorii nu respectă în totalitate regulile de igienă și legislația și avertizează consumatorii să fie atenți la serviciile oferite de către aceștia. El a mai precizat că persoanele nemulțumite de serviciile oferite se pot adresa cu încredere inspectorilor care-și desfășoară activitatea pe litoral sau celor de la Protecția Consumatorului Constanța. Pe de altă parte, reprezentanții ANPC spun că plângerile s-au înjumătățit față de aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, numai în ultima lună inspectorii au aplicat amenzi în valoare de peste două milioane de lei în hotelurile și pensiunile de pe litoral.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei