Daca locuitorii din Palazul Mare vor sa schimbe ceva o pot face legal prin : 1.Se mobilizeaza si fac plangere penala impotriva administratiei locale( sa-i ia DNA-ul la intrebari pe alesii locali unde au disparut banii din taxe si impozite) ,sau cel mai simplu,2,o petie si un referendum in care sa ceara iesirea de sub tutela orasului C-ta, sa revina la stadiul de comuna,cu administratie proprie(primar,consilieri etc) PS.Cu articole scrise prin presa sau reportaje tv nu merge in Romania ,zeama chioara,ptr ca cei care ne conduc sunt prea nesimtiti.Doar prin actiuni de forta (gen anchete DNA) mai poti schimba ceva in bine in tara asta.
Doamna directoare nu spune si faptul ca in oras majoritatea proprietatilor au cel mult de 150-200 mp. In Palazu Mare majoritatea proprietatilor sunt peste 500 mp .Practic un locuitor din Palazu Mare plateste mai mult decat unul din Constanta.Acelasi lucru ar pati si locuitorii din Valu sau Cumpana ,daca ar accepta sa fie anexati de Constanta ,cum a patit Palazu ,impozitele ar creste de 10 ori deoarece si acolo proprietatile sunt mari .Mai ales ca din acest an platim impozit si pe terenul de sub casa .Autoritatile discrimineaza acest cartier.Este singura zona a municipiului care nu are legatura directa ratc cu centrul orasului .Autobuzul 3 are cap de linie la marginea municipiului.Un locuitor din Palazu care lucreaza in port trebuie sa cumpere un abonament pe 2 linii sau sa composteze 4 bilete /zi pentru a ajunge la munca.Pentru grupul de containere din Stefanita Voda unde traiesc asistatii sociali, care nu platesc impozite ,s-a prelungit traseul 44 ,dar pentru locuitorii bun-platnici din Palazu autoritatile nu vor sa dea o solutie corecta .Le dau eu solutia -comasarea liniei 3 cu 42 -de la Ciresica prin strada Dispensarului -bd Aurel Vlaicu- Bd Tomis -Palazu Mare -fara investitii suplimentare -autobuzele existente pe liniile 3 si 42 ar fi suficiente pentru acest traseu.Ar fi o linie utila si pentru locuitorii din din cartierul Tomis Plus.
Linia comasata 3-42 va trebui sa aiba cap de linie la dispeceratul de la Poarta 1 .Argumente: a) Va creste frecventa autobuzelor ( prin comasarea liniei 2-43 ,linia 2 nu mai merge la Poarta 1); b) Toate cartierele Tomis vor avea o legatura directa cu Poarta 1 .c) Se va rezolva problema cap linie traseu 3-42 .