Telefonia mobilă, cel mai reclamat serviciu la ANCOM

de Andreea PERHAIȚĂ Miercuri, 27 Iulie 2016 181
În primul semestru al anului 2016, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat peste 1.310 reclamații de la utilizatorii de comunicații din România, cu 42% mai mult față de prima jumătate a anului trecut. Cele mai multe reclamații - 593 au vizat aspecte referitoare la serviciile de telefonie mobilă.

Dintre toate categoriile de servicii (telefonie, internet, retransmisie a programelor audiovizuale, servicii poștale), cele mai numeroase plângeri primite de Autoritate în primele șase luni ale anului se referă la serviciile de telefonie mobilă (45% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile poștale (14%), serviciile de acces la internet fix (12%), portarea numerelor de telefon (8%) și serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (7%). 

Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei