Telverde pe problemele asigurărilor

de Andreea PERHAIȚĂ Marţi, 10 Aprilie 2012 354
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) pune la dispoziția consumatorilor de asigurări linia telefonică de tipul telverde - Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asigurații vor beneficia de asistență de specialitate în vederea formulării unei petiții pentru soluționarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relația cu societățile de asigurare.
Astfel, asigurații vor fi îndrumați asupra modalității de formulare a unei petiții și a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conțină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluționare într-un timp mai redus a dificultăților întâmpinate.
Dialog CSA permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în rețelele de telefonie fixă sau mobilă.
Noul serviciu telefonic funcționează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 - 16.30, iar vineri între orele 9.00 - 14.00.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei