Constanța,
18 octombrie 2023 – În urma succesului
înregistrat în anii precedenți, când sute de voluntari au curățat plajele din
Constanța, inițiativa de ecologizare
#Mulțumesc! Plaja Ta revine toamna
aceasta cu o nouă ediție, pe
28 octombrie. Organizatorii încurajează
comunitatea locală și turiștii să se alăture efortului de curățare a plajelor
la sfârșitul sezonului estival.
În 2022,
300 de voluntari s-au alăturat
inițiativei de ecologizare a plajelor Modern, Neversea, Zoom Beach și Trei
Papuci, reușind să colecteze aproximativ
3 tone de deșeuri precum pungi,
capace, pahare și paie de plastic, dar și textile, mucuri de țigară și hârtie.
Anul acesta, constănțenii și cei aflați la mare sunt
invitați pe
28 octombrie, la
ora 10.00, să se alăture acțiunii de
ecologizare a plajelor, organizată de City Park Mall, împreună cu
Asociația Constanța
ReStart, Asociația Act for Tomorrow și
ZOOM Beach. Punctul de
întâlnire va fi pe
plaja Între Diguri, iar zonele care vor fi curățate
sunt
cele două golfuri dintre plaja Trei Papuci și plaja Modern.
Voluntarii sunt
invitați să se înscrie la acțiunea de ecologizare în avans, cu un mesaj trimis
la adresa de e-mail [email protected], în baza căruia își pot ridica kit-ul de
ecologizare din partea organizatorilor de la Info Desk din City Park
Mall.
#Mulțumesc! Plaja Ta, o campanie pentru
plaje mai curate
City Park Mall trage un semnal de alarmă asupra
cantității de deșeuri de pe plajele litoralului românesc. Potrivit raportului
de monitorizare a deșeurilor de pe plajele litoralului românesc din 2023,
realizat de ONG-ul Mare Nostrum, în topul celor mai murdare plaje se află cele
din Municipiul Constanța, înregistrând un număr de 1.306 deșeuri, urmate de
sectoarele din Saturn (1.095 deșeuri) și Năvodari (895 deșeuri).
Totodată, principalul deșeu identificat rămâne în
continuare plasticul, ceea ce reprezintă aproximativ 78% din totalul deșeurilor
înregistrate.
[1] Pe
sectoarele de plajă curățate au fost identificate o cantitate semnificativă de mucuri
de țigară, pungi de plastic,
textile, precum și capacele de la sticlele de băuturi.
[2][3]
Campania de ecologizare „Mulțumesc! Plaja Ta”
continuă demersul de conștientizare a unui comportament responsabil față de
mediu Tu ce vrei să simți pe plajă? inițiat în august 2020, când au fost
colectate 9.500 de chiștocuri de țigară de pe plaja ZOOM Beach. Resturile de
tutun colectate au fost transformate de artista Maria Teodorescu
în opere de artă și scoase la licitație de City Park Mall.
Sumele obținute fiind donate Asociației Constanța ReStart pentru o acțiune
de plantare de arbori în Ovidius Park.
Natura unui MULȚUMESC!
Inițiativa #Mulțumesc! Plaja Ta face parte
din campania „Natura unui MULȚUMESC!”, un demers la nivelul tuturor centrelor
comerciale din grupul NEPI Rockcastle care constă în implementarea unui sistem
de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeurilor menajere,
reducerea plasticului și a risipei alimentare din food court-urile tuturor
centrelor comerciale atât din România, cât și la nivel de grup.
#ResponsiblyTogether
Toate
proiectele de responsabilitate socială ale grupului, implementate la nivel
regional, inclusiv pe piața din România, sunt comunicate sub umbrela
#ResponsiblyTogether
(#ResponsabiliÎmpreună), platforma de responsabilitate socială a NEPI Rockcastle.
#ResponsabiliÎmpreună reprezintă angajamentul asumat la nivel de grup,
dezvoltat și implementat prin intermediul centrelor comerciale din portofoliul
companiei, de a susține comunitățile locale, de a reuni și a promova inițiative
care definesc pilonii strategiei de sustenabilitate a companiei, precum
educația, comunitatea și protecția mediului.
***
Despre
City Park Mall
Inaugurat
în 2008, City Park Mall este principalul mall din oraș, punând la dispoziția
vizitatorilor un mix de branduri de renume și opțiuni variate pentru petrecerea
timpului liber. De la momentul deschiderii, centrul comercial și-a dublat
capacitatea închiriabilă la 51.700 mp, găzduind peste 200 de magazine de modă,
frumusețe, de sport, copii și timp liber. Printre acestea se numără și zeci de
branduri exclusive. Calvin Klein, Intimissimi și Intimissimi Uomo, Reserved,
Mohito, Guess, Tommy Hilfiger, Victoria Gallery, Calzedonia, Musette, Obsentum,
Beautik Haute Parfumerie, Kiehl’s, MAC, Il Passo, Magazinul Certificat
LEGO, Zara Home, BSB, Teilor New Concept Store, Napapijri sunt doar câteva
dintre brandurile care se găsesc numai la City Park Mall Constanța. Mixului de
magazine i se adaugă și servicii variate precum Anastasia Beverly Hills, Epil
Point, World Class, Locar Wash,
curățătoria 5asec, servicii de ceasornicărie și croitorie, precum și un
punct de încărcare E-charge pentru mașinile electrice. De asemenea, în parcarea
supraterană a centrului comercial, proprietarii de mașini Tesla au la
dispoziție stații de încărcare Superchargers. În urma unui amplu proces de
reconfigurare, City Park Mall pune la dispoziția clienților o zonă de
food-court extinsă cu o gamă bogată de restaurante, un spațiu de relaxare
(seating area) dublat, precum și peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe
2 etaje.
City Park
Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte
de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces
la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program.
Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate
cele 17 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Mega Mall
București, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City
Timișoara, City Park Mall Constanța, Brăila Mall, Shopping City Galați,
Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping
City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești
Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea și Vulcan Value Centre..
Aplicația
SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din
Google Play,
cât și din
App Store.
În 2021,
City Park Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19
din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că
centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare
internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.