Ce mai mare țeapă de Black Friday. Pățania unui român care și-a dorit un televizor smart
Articole de la același autor
Lidia Buble, audiată de DIICOT. Cântăreața a fost interceptată în momentul în care voia să dea mită
10 Noiembrie 2021
Raed Afarat: Grădinițe și scoli private închise, de luni
22 Octombrie 2021
De luni, certificatul verde e obligatoriu la obținerea permisului de conducere și la înmatriculări
24 Octombrie 2021
Vești bune pentru părinți! 2.500 lei ca să stea acasă cu copilul
29 Septembrie 2021
La ce oră începe Black Friday 2021 la eMAG
11 Noiembrie 2021
Cea mai mare țeapă de Black Friday s-a petrecut în anul 2015. Atunci, un constănțean a comandat un televizor smart de la un celebru lanț de magazine cu electrocasnice. Spre stupoarea sa, omul și-a primit televizorul comandat abia după cinci ani de judecată, la începutul acestui an.
Un bărbat din Constanța care a cumpărat la ediția din 2015 a Black Friday un Smart TV cu diagonala de 147 de centimetri. Clientul a fost nevoit să reclame magazinul respectiv la Protecția Consumatorului și apoi să se judece cu compania, pentru că televizorul primit inițial era defect, potrivit Ziare.com.
În 2015, televizorul Smart era în valoare de 2.700 de lei. Pentru că era aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat, scrie Cancan.
Constănțeanul a povestit că vânzătorul i-a transmis că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin de al lor din țară pentru reparație.
În 2015, televizorul Smart era în valoare de 2.700 de lei. Pentru că era aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat, scrie Cancan.
Constănțeanul a povestit că vânzătorul i-a transmis că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin de al lor din țară pentru reparație.
Potrivit Antena3.ro, când a vrut să instaleze televizorul a constatat că aparatul este defect, așa că s-a întors cu el în magazin. Produsul a fost trimis în service, însă bărbatul nu a mai primit produsul. Supărat a apelat la Protecția Consumatorului București.
Polițiștii au amendat magazinul cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda. La începutul acestui an, Tribunalul Constanța a obligat magazinul să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare al acestuia. În plus, magazinul a fost obligată să îi achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei.
Polițiștii au amendat magazinul cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda. La începutul acestui an, Tribunalul Constanța a obligat magazinul să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare al acestuia. În plus, magazinul a fost obligată să îi achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 12 Noiembrie 2021
Vineri, 12 Noiembrie 2021
Vineri, 12 Noiembrie 2021
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Sâmbătă, 14 Noiembrie 2020
Vineri, 13 Noiembrie 2020
Joi, 12 Noiembrie 2020
Marţi, 10 Noiembrie 2020