Video Cum arată forma finală a pasajului Domnești, care va fluidiza traficul în cea mai aglomerată intersecţie de pe Centura Capitalei
Articole de la același autor
Raed Afarat: Grădinițe și scoli private închise, de luni
22 Octombrie 2021
De luni, certificatul verde e obligatoriu la obținerea permisului de conducere și la înmatriculări
24 Octombrie 2021
Vești bune pentru părinți! 2.500 lei ca să stea acasă cu copilul
29 Septembrie 2021
Dr. Adrian Marinescu, despre sfârşitul pandemiei COVID: „După această iarnă, dispare. Sezonul rece e ultima strigare"
19 Septembrie 2021
Pasajul de la Domnești, cel mai așteptat pasaj de pe Centura Bucureşti, de tip giratoriu suspendat, are o formă finală, după ce ultima grindă principală care închide tablierul metalic a fost montată. Urmează ca firma care se ocupă de lucrări să realizeze și rampele de coborâre și urcare pe pasaj. Noi imagini de pe șantier filmate cu drona au fost făcute publice.
Lucrările la acest proiect de infrastructură au fost reluate în vara anului 2020, iar în prezent sunt finalizate în proporție de 45%.
Lucrările la acest proiect de infrastructură au fost reluate în vara anului 2020, iar în prezent sunt finalizate în proporție de 45%.
Potrivit Digi24, giratoriul suspendat are o lungime de 536 de metri, iar costul estimat este de peste 91 de milioane de lei. Contractul pentru proiectarea şi execuţia pasajului de la Domneşti a fost semnat în 2017 cu românii de la Straco.
Atunci când va fi dat în folosință, pasajul va fluidiza traficul în cea mai aglomerată intersecţie de pe Centura Bucureşti.
Timp de un an s-a bătut pasul pe loc, deoarece fostul primar general Gabriela Firea a cerut modificarea proiectului pentru a include bucla de întoarcere a tramvaiului de pe Prelungirea Ghencea. Între timp, constructorul a intrat în faliment, iar lucrarea a fost preluata de subcontractorii săi, tot firme românești.
Zona Prelungirea Ghencea-Domneşti este una dintre cele mai aglomerate. Cozile se întind zilnic pe 4-5 kilometri, iar timpul de aşteptare pentru a trece intersecţia ajunge și la zeci de minute.
Pe Centura Capitalei se mai află în lucru și alte trei sensuri giratorii suspendate: cele de la Cernica, Berceni şi Popeşti –Leordeni.
Atunci când va fi dat în folosință, pasajul va fluidiza traficul în cea mai aglomerată intersecţie de pe Centura Bucureşti.
Timp de un an s-a bătut pasul pe loc, deoarece fostul primar general Gabriela Firea a cerut modificarea proiectului pentru a include bucla de întoarcere a tramvaiului de pe Prelungirea Ghencea. Între timp, constructorul a intrat în faliment, iar lucrarea a fost preluata de subcontractorii săi, tot firme românești.
Zona Prelungirea Ghencea-Domneşti este una dintre cele mai aglomerate. Cozile se întind zilnic pe 4-5 kilometri, iar timpul de aşteptare pentru a trece intersecţia ajunge și la zeci de minute.
Pe Centura Capitalei se mai află în lucru și alte trei sensuri giratorii suspendate: cele de la Cernica, Berceni şi Popeşti –Leordeni.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 27 Aprilie 2021
Luni, 05 Aprilie 2021
Joi, 16 Aprilie 2020
Marţi, 17 Iulie 2018
Luni, 27 Mai 2013
Joi, 15 Septembrie 2011
Luni, 18 Iulie 2011
Marţi, 19 Aprilie 2011
Miercuri, 03 Martie 2010