DECIZIA UNEI COMPANII AERIENE A ÎNFURIAT MULȚI PĂRINȚI. ALȚII, ÎN SCHIMB, RĂSUFLĂ UȘURAȚI!

979
1
DECIZIA UNEI COMPANII AERIENE A ÎNFURIAT MULȚI PĂRINȚI. ALȚII, ÎN SCHIMB, RĂSUFLĂ UȘURAȚI! - deciziauneicompaniiaerieneainfur-1507530836.jpg
Să fim sinceri, nimeni nu vrea să călătorească 2-3 ore sau poate și mai mult, în cazul zborurilor lungi, lângă un copil care plânge, țipă sau îți lovește scaunul. Însă decizia acestei companii aeriene a înfuriat mulți părinți.

O companie aeriană de clasă economică din India a devenit printre primele din lume care să ia o măsură în privință părinților ce călătoresc cu copii. 


Aceștia au înființat în fiecare aeronavă o zonă specială, de 8 rânduri, numită zonă de liniște, unde clienții nu pot cumpără bilete dacă ei călătoresc însoțiți de copii cu vârstă de până în 12 ani. 


Într-o declarație oficială, compania aeriană Indigo a explicat cum funcționează această nouă regulă controversată: "Tinand cont de necesitatea de confort a tuturor pasagerilor, rândurile 1-4 și 11-14 sunt acum rezervate că zonă de liniste".

Principalul obiectiv al acestei inițiative este să izoleze oamenii de afaceri sau alți clienți care au avut plângeri legat de zgomot în trecut. 


Aceste rânduri de scaune sunt taxate mai mult, dar au și un spațiu mai mare, scrie baby.unica.ro


Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.9321 secunde