FACIAS va monitoriza timpii de așteptare în cazul apelurilor telefonice la cele mai importante instituții ale statului
Articole de la același autor
O profesoară care predă la patru școli le-a trimis elevilor poze nud
10 Ianuarie 2022
Polițistul drogat prins la prostituate a comis-o din nou. Omul legii a condus băut și a lovit două mașini
16 Ianuarie 2022
A crescut traficul de mărfuri în Portul Constanța din cauza închiderii porturilor din Ucraina
01 Martie 2022
Timpii de așteptare la apelurile telefonice în cazul celor mai importante instituții ale statului va fi monitorizat de Fundația pentru Apărarea Cetățenilor Împotriva Abuzurilor Statului (FACIAS), în cadrul unui proiect ce se va derula pe parcursul a câteva luni.
"În practică, cei mai mulți dintre noi ne-am izbit de diverse probleme în momentul în care ne-am adresat telefonic unei instituții a statului, fiind uneori imposibil să obținem informațiile de care avem nevoie.
De exemplu, FACIAS a sunat de mai bine de 100 de ori la o instituție publică din București, fără ca apelurile noastre să primească vreun răspuns.
Potrivit Antena3.ro chiar dacă aceste instituții pun la dispoziție și alte mijloace de contact sau de informare, cum sunt cele online, există un număr important de persoane care fie nu au acces la acestea, fie nu știu să le folosească", transmite FACIAS.
De exemplu, FACIAS a sunat de mai bine de 100 de ori la o instituție publică din București, fără ca apelurile noastre să primească vreun răspuns.
Potrivit Antena3.ro chiar dacă aceste instituții pun la dispoziție și alte mijloace de contact sau de informare, cum sunt cele online, există un număr important de persoane care fie nu au acces la acestea, fie nu știu să le folosească", transmite FACIAS.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 23 Ianuarie 2022
Luni, 10 Ianuarie 2022
Luni, 13 Decembrie 2021
Luni, 20 Iulie 2020
Vineri, 17 Iulie 2020
Joi, 16 Iulie 2020
Miercuri, 20 Mai 2020
Luni, 13 Aprilie 2020