Google recunoaște că advertiserii irosesc banii pe mai mult de jumatăte din reclamele online
Articole recomandate
Raportul Departamentului de Stat al SUA pe 2023: Spitalele, poliția și vămile din România, afectate de corupție
24 Aprilie 2024
Eveniment fericit în familia Simion. Liderul AUR a devenit tătic
24 Aprilie 2024
CEDO condamnă România pentru achitarea a doi ofițeri condamnați pentru crime legate de Holocaust
23 Aprilie 2024
Google a anunțat că 56,1% din reclamele de pe internet nu sunt niciodată "la vedere", însemnând vizibile pe monitoare timp de o secundă sau mai mult, scrie Quartz.
Compania de măsurători online a raportat pentru 2013 că 46% din reclamele online nu sunt văzute niciodată.
Reclamele online reprezintă circa 20% din domeniul publicității și peste 90% din veniturile unor giganți ai internetului ca Google și Facebook.
Spider.io, companie anti-fraudă achiziționată de Google în luna februarie, a arătat că o mare parte din reclame sunt vizibile doar de roboți.
O rețea de circa 120.000 de computere virusate vizualizau anunțurile de miliarde de ori, mărind factura pentru advertiserie, fără a fi vizualizate și de oameni.
Industria publicității este, astfel, zguduită de dezvăluirea Google. Acest lucru ar forța advertiserii să găsească noi modalități pentru a măsura eficiența reclamelor lor.
Google a introdus în luna iulie Active View, care măsoară doar reclamele văzute.
Comentează știrea
elena
11 decembrie 2014
job
Lucru pe calculator, max. 3 ore pe zi, pentru un castig de cel putin 300 de euro lunar, oferta serioasa. Cei interesati trimiteti textul "JOB" la adresa de email [email protected]
Articole pe aceeași temă
Vineri, 28 Noiembrie 2014
Vineri, 28 Noiembrie 2014
Sâmbătă, 15 Noiembrie 2014
Joi, 04 Decembrie 2014
Luni, 01 Decembrie 2014
Joi, 13 Noiembrie 2014
Vineri, 31 Octombrie 2014
Marţi, 14 Octombrie 2014
Vineri, 10 Octombrie 2014
Sâmbătă, 27 Septembrie 2014