Kim Kardashian West a colaborat cu casa de modă italiană Fendi
Articole de la același autor
Raed Afarat: Grădinițe și scoli private închise, de luni
22 Octombrie 2021
De luni, certificatul verde e obligatoriu la obținerea permisului de conducere și la înmatriculări
24 Octombrie 2021
Vești bune pentru părinți! 2.500 lei ca să stea acasă cu copilul
29 Septembrie 2021
Dr. Adrian Marinescu, despre sfârşitul pandemiei COVID: „După această iarnă, dispare. Sezonul rece e ultima strigare"
19 Septembrie 2021
Starleta americană Kim Kardashian West a colaborat prin intermediul brandului ei Skims cu casa de modă italiană Fendi, alături de care va lansa o colecţie vestimentară, au anunţat luni reprezentanţii celor două companii, informează Reuters.
Noua colecţie de articole vestimentare mulate va fi lansată pe 9 noiembrie, iar designul acelor creaţii a fost realizat de Kim Kardashian West şi de creatorul britanic Kim Jones, a anunţat casa Fendi, care este deţinută de grupul de articole de lux LVMH.
Potrivit Agerpres, acest proiect insolit a fost realizat în contextul în care casele de lux încearcă să se promoveze cât mai bine în aglomeratul peisaj media actual prin intermediul unor colaborări realizate cu diverse celebrităţi, inclusiv cu rapperi şi staruri ale stilului muzical K-pop, dorind să îşi facă astfel reclamă în faţa milioanelor de fani ai acestora.
Brandul Skims, care a fost evaluat în aprilie la 1,6 miliarde de dolari, a crescut în popularitate în rândul tinerilor cumpărători după ce a fost lansat de Kim Kardashian West în 2019, ajutat de notorietatea vedetei de reality-show şi de numeroşii ei admiratori de pe reţelele de socializare.
În trecut, casa de modă Fendi a colaborat cu cântăreaţa rap Nicki Minaj şi cu artistul Joshua Vides.
Noua colecţie de articole vestimentare mulate va fi lansată pe 9 noiembrie, iar designul acelor creaţii a fost realizat de Kim Kardashian West şi de creatorul britanic Kim Jones, a anunţat casa Fendi, care este deţinută de grupul de articole de lux LVMH.
Potrivit Agerpres, acest proiect insolit a fost realizat în contextul în care casele de lux încearcă să se promoveze cât mai bine în aglomeratul peisaj media actual prin intermediul unor colaborări realizate cu diverse celebrităţi, inclusiv cu rapperi şi staruri ale stilului muzical K-pop, dorind să îşi facă astfel reclamă în faţa milioanelor de fani ai acestora.
Brandul Skims, care a fost evaluat în aprilie la 1,6 miliarde de dolari, a crescut în popularitate în rândul tinerilor cumpărători după ce a fost lansat de Kim Kardashian West în 2019, ajutat de notorietatea vedetei de reality-show şi de numeroşii ei admiratori de pe reţelele de socializare.
În trecut, casa de modă Fendi a colaborat cu cântăreaţa rap Nicki Minaj şi cu artistul Joshua Vides.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 13 Octombrie 2016
Joi, 04 Iunie 2015
Marţi, 02 Iunie 2015
Marţi, 12 Mai 2015
Miercuri, 15 Aprilie 2015
Joi, 12 Martie 2015
Luni, 15 Decembrie 2014
Luni, 24 Noiembrie 2014
Duminică, 25 Mai 2014
Miercuri, 12 Februarie 2014