Netflix a pierdut aproape un milion de abonați în câteva luni
169
Articole de la același autor
Cel mai puternic pirat din lume a fost o femeie
26 Iunie 2022
Netflix duce o luptă grea pentru a-și păstra abonații. În doar câteva luni, a pierdut aproape un milion de abonați, scrie BBC.
Netflix a pierdut aproape 970.000 de abonați între lunile aprilie și iulie. Însă reprezentanții companiei se așteptau la un număr mult mai mare, chiar dublu. Întrebat care a fost motivul pentru care numărul abonaților nu a scăzut și mai mult, directorul executiv al companiei, Reed Hastings, a spus: „Dacă ar fi un singur lucru, am putea spune Stranger Things”.
Noul sezon al dramei a înregistrat un succes fenomenal și ar fi ajutat la stoparea exodului clienților Netflix.
Compania a raportat prima pierdere de abonați în aprilie 2011, știre care a fost urmată de sute de concedieri. Pierderile de abonați raportate marți sunt cele mai mari din istoria companiei, SUA și Canada înregistrând cel mai mare număr de dezabonări din trimestru, urmate de Europa.
Guy Bisson, director executiv la Ampere Analysis, a declarat că era inevitabil ca Netflix să înceapă să piardă abonați. „Când ești lider, există o singură direcție de mers, mai ales când se lansează un număr mare de competitori, ceea ce Netflix a văzut în ultimii doi ani”, a spus el.
Netflix a pierdut aproape 970.000 de abonați între lunile aprilie și iulie. Însă reprezentanții companiei se așteptau la un număr mult mai mare, chiar dublu. Întrebat care a fost motivul pentru care numărul abonaților nu a scăzut și mai mult, directorul executiv al companiei, Reed Hastings, a spus: „Dacă ar fi un singur lucru, am putea spune Stranger Things”.
Noul sezon al dramei a înregistrat un succes fenomenal și ar fi ajutat la stoparea exodului clienților Netflix.
Compania a raportat prima pierdere de abonați în aprilie 2011, știre care a fost urmată de sute de concedieri. Pierderile de abonați raportate marți sunt cele mai mari din istoria companiei, SUA și Canada înregistrând cel mai mare număr de dezabonări din trimestru, urmate de Europa.
Guy Bisson, director executiv la Ampere Analysis, a declarat că era inevitabil ca Netflix să înceapă să piardă abonați. „Când ești lider, există o singură direcție de mers, mai ales când se lansează un număr mare de competitori, ceea ce Netflix a văzut în ultimii doi ani”, a spus el.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 15 Iunie 2022
Miercuri, 20 Aprilie 2022
Joi, 17 Martie 2022
Duminică, 07 Aprilie 2019
Miercuri, 16 Ianuarie 2019
Sâmbătă, 12 Ianuarie 2019