Renault a pregătit un nou concept: Morphoz
2366
Articole recomandate
CEDO condamnă România pentru achitarea a doi ofițeri condamnați pentru crime legate de Holocaust
23 Aprilie 2024
Preşedintele german se întâlneşte, la Istanbul şi Ankara, cu liderii opoziţiei turce şi cu omologul său turc
22 Aprilie 2024
Copil omorât de doi câini! Mama a fost şi ea muşcată, încercând să-şi salveze micuţul
22 Aprilie 2024
Români înșelați cu zeci de mii de euro prin metoda "Fotografia", după ce au comandat din străinătate
22 Aprilie 2024
Pentru Salonul Auto de la Geneva (anulat din motive de coronavirus), Renault a pregătit un concept interesant numit Morphoz, relatează auto-bild.ro.
Pe lângă designul atrăgător, Morphoz se laudă cu un ampatament ajustabil în funcție de câte baterii primește între punți. Dacă vrei să-l ții prin oraș, optezi pentru pachetul mai mic și te bucuri de o mașină cu ampatament redus, bună pentru mediul urban. Când vrei să ieși în afara orașului, treci pe la stația specială de încărcare, îți pui bateria extra și te bucuri de autonomie îndestulătoare.
Toate astea sună bine, însă futurist, cel puțin pe moment. Important de reținut în cazul lui Morphoz este platforma CMF-EV, care va deservi mai multor modele electrice care vor completa gama Renault în anii următori. Primul pe listă, după spusele jurnaliștilor de la L’Argus, este un crossover urban; omologul electric al lui Captur, dacă vreți. Sau versiunea crossover - mai mare, mai spațioasă - a lui Zoe.
Acesta se află în cărțile Renault ca prezentare pentru primul trimestru din 2021, adică peste nici un an. Va avea o lungime similară cu a actualului Captur și va fi oferit în mai multe versiuni de putere și de capacitate de stocare. Francezii de la L’Argus cred că viitorul crossover urban de la Renault ar putea dispune de o autonomie de până la 600 de kilometri și că se va situa în jurul prețului de 37.000 €, atât cu cât este oferit Peugeot e-2008. În plus va avea elemente de design preluate de la Morphoz.
Pe lângă designul atrăgător, Morphoz se laudă cu un ampatament ajustabil în funcție de câte baterii primește între punți. Dacă vrei să-l ții prin oraș, optezi pentru pachetul mai mic și te bucuri de o mașină cu ampatament redus, bună pentru mediul urban. Când vrei să ieși în afara orașului, treci pe la stația specială de încărcare, îți pui bateria extra și te bucuri de autonomie îndestulătoare.
Toate astea sună bine, însă futurist, cel puțin pe moment. Important de reținut în cazul lui Morphoz este platforma CMF-EV, care va deservi mai multor modele electrice care vor completa gama Renault în anii următori. Primul pe listă, după spusele jurnaliștilor de la L’Argus, este un crossover urban; omologul electric al lui Captur, dacă vreți. Sau versiunea crossover - mai mare, mai spațioasă - a lui Zoe.
Acesta se află în cărțile Renault ca prezentare pentru primul trimestru din 2021, adică peste nici un an. Va avea o lungime similară cu a actualului Captur și va fi oferit în mai multe versiuni de putere și de capacitate de stocare. Francezii de la L’Argus cred că viitorul crossover urban de la Renault ar putea dispune de o autonomie de până la 600 de kilometri și că se va situa în jurul prețului de 37.000 €, atât cu cât este oferit Peugeot e-2008. În plus va avea elemente de design preluate de la Morphoz.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 29 Decembrie 2018
Vineri, 14 Februarie 2020
Joi, 30 Ianuarie 2020
Vineri, 17 Ianuarie 2020
Vineri, 10 Ianuarie 2020
Vineri, 10 Ianuarie 2020
Miercuri, 27 Martie 2019
Joi, 03 Mai 2018
Joi, 21 Septembrie 2017
Sâmbătă, 27 Mai 2017