Un bărbat care a murit în 2019 ar fi ”semnat” doi ani mai târziu un nou contract pentru energie electrică, cu o altă firmă

293
Un bărbat care a murit în 2019 ar fi ”semnat” doi ani mai târziu un nou contract pentru energie electrică, cu o altă firmă - energie-1642613797.jpg

Articole de la același autor

O femeie din județul Suceava acuză că are un contract pentru energie electrică încheiat cu o altă firmă. Noul contract ar fi semnat de soțul femeii, dar acesta este mort de mai bine de doi ani.


Emilia Bidirel, o femeie în vârstă de 65 de ani, locuiește în orașul sucevean Gura Humorului, iar până la finalul anului trecut avea contract de furnizare a energiei electrice încheiat cu firma E.ON. Contractul era semnat în nume propriu și data din februarie 2020, potrivit Europa FM.

Potrivit Antena3.ro fără să fi înaintat vreo cerere, femeia a primit un nou contract, de această dată de la firma ENEL. Noua înțelegere este semnată de Constantin Bidirel, adică soțul femeii. Problema este că bărbatul a decedat în septembrie 2019 și nu ar fi avut cum semna un astfel de document. Deranjată de acest aspect, humoreanca s-a adresat Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava.

Alături de sesizare a depus și actele care dovedesc aspectele incriminate, inclusiv o copie a certificatului de deces al soțului. Reprezentanții Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Suceava spun că vor sesiza poliția pentru a derula verificări deoarece există suspiciuni de fals.


Reprezentanții Enel transmit următorul lucru: „Contractul de furnizare a energiei electrice la care face referire materialul de presă a fost anulat, acesta nu se mai regăsește în portofoliul Enel. Reprezentanții Enel Energie au contactat partenerul local de vânzări pentru a verifica situația semnalată și, în cazul în care rezultatul verificărilor o impun, compania de furnizare a energiei va înainta dosarul către organele de control competente. Enel Energie și Enel Energie Muntenia nu tolerează aceste practici și depun eforturi constante pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților, inclusiv prin instruirea periodică a agenților door-to-door cu care lucrează.”



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5614 secunde