Vânzările H&M din China au scăzut puternic

263
Vânzările H&M din China au scăzut puternic - handmchina-1625239444.jpg

Articole de la același autor

H&M, al doilea cel mai mare retailer de modă din lume, a raportat joi un profit mai mare decât se aștepta pentru perioada martie-mai 2021, după ce înregistrase o scădere a vânzărilor în aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, în China, vânzările retailerului de modă din Suedia au scăzut cu 23%, după ce a devenit ținta unui boicot chinez și a fost șters de pe magazinul de aplicații Tmall, pentru că și-a exprimat îngrijorarea cu privire la presupusele încălcări ale drepturilor omului în regiunea Xinjiang, conform Reuters.

„În ceea ce privește China, situația rămâne complexă. Dar dincolo de aspectul ăsta, susținem în continuare ceea ce am spus anterior despre abuzurile din Xinjiang”, a declarat directorul executiv al H&M, Helena Helmersson, după ce compania suedeză a cuantificat pentru prima dată impactul boicotului chinezesc.

La sfârșitul lunii martie, H&M și-au exprimat îngrijorarea cu privire la presupuse abuzuri ale drepturilor omului împotriva musulmanilor uiguri din provincia chineză Xinjiang, într-un comunicat prin care retailerul suedez a dorit să recâștige încrederea clienților și partenerilor din China și să arate că angajamentul său față de țară a rămas puternic. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6342 secunde