Ratarea de la vârful Inspectoratului Școlar. Despre scârbă de politic și mediocritate
Articole de la același autor
Comentează știrea
1. regulamentul privind conduita inspectorilor cere sa fie respectate anumite aspecte, care sunt? raspuns Marcu: transparenta, obiectivitatea, profesionalismul, etc.evaluatorul a zis ca nu este asa ca trebuie cu sfintenie aparata imaginea inspectoratului. 2. cand un cadru didactic poate fi angajat pe o perioada nedeterminata ? rspuns Marcu:"cand obtine cel putin 7 la ex national in ultimii 6 ani si are def-ul", iar bucovala a contrazis-o si a spus ca atunci cand doreste consiliul de administratie si au mai fost 2 intrebari la care raspunsurile au fost date corect, dar.....le ramase-se gandul la celelalte candidate care au picat ....
Sorin Mihalache zis si Pârț sau Sugaciu' o dai in bara rau de tot. Pe langa faptul ca esti un afon ilustru intr-ale invatamantului, scrii si in limbajul de lemn specific Mugetului Liber. Pai nea Pârț, incearca si tu sa afli mai multe despre candidatele cu pricina, cu informatie completa si sa le expui publicului sa stie si constantenii cine decide pt copiii lor. Asta daca ai vreun dram de deontologie, ca de talent jurnalistic nu se pune vorba. Iti dau o pista: Artagea, 1997, Liceul CFR Palas, tanara suplinitoare de engleza introdusa de Budrica Mihail pe pile machidonesti, agramata, luata in deradere de toata lumea. Succes!
Pui intrebari retorice si dai raspunsuri incomplete , aproximative , provocatoare ... Probabil , este strategia ta de a scoate in evidenta ceva anume , ceva palpabil . Inciti prostimea din preuniversitar sa-si spuna pasul in cestiunea calitatii managementului din sistem , dar eviti ca un balerin discutia principala , si principiala , asupra originii acestor creaturi , care au iesit in evidenta , o data si inca o data si inca o data , cu pretentia lor neghioaba de a conduce la infinit ISJConstanta . Ca , de la suprafata , sau din subterane , aceleasi figuri , nomina odiosa , traduc si pacalesc invatamantul romanesc , de aproape trei decenii . Sa ne uitam un pic asupra traseelor profesionale , sa citim in note , cine le-a propulsat acolo unde au ajuns , cine le-a sprijinit politic , partinic si transpartinic , ce au realizat la catedra , performante si personalitate , cat au luptat pentru transparenta si profesionalism , cum au luptat impotriva coruptiei si putregaiului si mizeriei umane , din scoli , din sistem , cum au contribuit , cu doctoratele lor , cu pilele , cunostintele si relatiile lor , sa miste managementul scolar , macar cu un milimetru , macar cu o idee ...