Marinarii nu trebuie să semneze contractele de muncă fără clauza de abandon
Articole de la același autor
Comentează știrea
1."al companiei japoneze Hanjin Shipping Co Ltd." - Hanjin Shipping a fost o companie sud - coreeana nu japoneza.Domn ziarist , suntem in sec XXI!!! "Google search" si ai obtinut informatia 2.De aceasta firma de 2 bani "Deiulemar Shi-pping SpA" care "a devenit cunoscută în România", cred ca 99,9% dintre marinari nici n-au auzit. 3. Bai nene, iar ii ridicati osanale lui Mihalcioiu si SLN-ului? "Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană!"- de la raposatul Dinica citire ,ptr domnul Mihalcioiu.Mergi si tu pe la Latrina 3 sau Ghita TV, precum Coarna,Marica&Co. Poate mai racolezi si tu 2-3 musterii ptr sindicat..Fi profesionist,ce dracu!Joaca si tu in Premier League cu Ciutacu sau Gadea, nu sta in "serie B"(presa locala) cu Nea Ion
Inca nu te-ai saturat de atat gargara frate? Nu vezi ca noi navigatorii nu punem botul la intrige tale comuniste? Premier League numesti tu Antena motanului Felix si Romania TV a lui Ghita ? Poate vrei sa spui liga lui Mitica. Bai nene ne lasi? Este cel mai pur stil romanescde a intoxica oamenii cu tot felul de mizerii, blaturi si controverse ale unor ex securisti .
Mai alfaluipeste, ca sa auzi de o companie trebuie sa si lucrezi acolo, si in aceasta lumina pe care o aprinzi putem vedea cati marinari romaniau lucrat acolo si daca e vreo agentie care a trimis oameni la aceasta. Rezultatul = 0 . De Hanjin s-a auzit doar in presa si daca mata nu esti informat, da si tu un Google Search si nu doar ii pune pe altii sa faca asta. Acu dupa unele canale bine informate, sunt peste 15 companii de navigatie care au dat faliment si 21 de nave abandonate iar peste 3000 de navigatori afectati. Acu nu stiu eu sa spun cati marinari romani au fost afectati dar asta cu siguranta ne poate spune Dl. Mihalcioiu din surse sigure nu asa din facaturi cum esti si matale. Deci ? Esti un MIZERABIL nene.
Ok. Hai ca l-ai facut varza pe nea Alphaliner, ceea ce ma bucura, nu spun nu. E un om de nimic. Dar mai lasa-ma cu Mihalcioiu asta ca nu le stie el pe toate. Le aduna si el de la aia ai lui de la ITF si le da pe la noi. Nu am nimic cu el, e important ce spune pentru navigatori dar pentru el sa dea bine ar trebui citate si sursele lui de informare. Atat.
Domnule Tita, va multumesc pentru articolul deosebit de important. Este foarte bine de stiut pentru noi navigatorii in ce conditii putem semna contractele si care ne sunt drepturile. Agentiile de crewing nu au interesul sa ne arate toate aceste lucruri. Eu personal nu am stiut ca se poate recupera 2 luni salariul de la o agentie care m-a trimis pe o nava care a fost abandonata dupa o periada de timp. Am fost in aceasta situatie, am contactat Sindicatul Liber al Navigaorilor si m-au invatat cum sa procedez, astfel mi-am recuperat mare parte din pierdere. Am inteles apoi ca aceasta prevedere a fost introdusa de cei de la SLN din 1997 de cand erau abandonate navele flotei nationale peste tot in lume. Este bine de stiut. Va rugam sa continuati cu aceste informatii. Sunt foarte utile.
Bai besmeticule, ti-ai recuperat banii dar te-ai lins pe bot de angajare. Asa mai scapai fara o spaga, te duceai in alta parte unde castigai, iti recuperai pierderea si aveai si plus , dar de , ti-a trebuit sindicat si ITF. Esti un ITF striker. Eu am tacut din gura, mi-au platit fraierii aia de la ITF repatrierea, m am tinut aproape de compania mea de crewing, m-am plans ca nu am de unde sa le dau spaga si m-au trimis fara sa dau absolut nimic intr-un contract nou nout unde m-am facut om. Sic
Hai siktir mai libidinosule. Tu stii ce e aia marinarie cum stiu eu sa zbor pe luna. Huooo
La multi ani Cuget Liber. La multi ani domnule Tita Calin. Sa va dea Dumnezeu multa sanatate si putere de munca. SLN apara navigatorii, stim asta inca de cand eram la inceput de cariera pe scufundacele de la Navrom. Am ramas de atunci sindicalist si cand am avut belele, baietii aia m-au scos. Sa fi vazut cit de rapid mi s-au platit salariile restante odata o companie doar cand le-am spus ca sunt membru ITF. Bafta la toti navigatorii !
Multumim domnule ziarist pentru informatii. Este foarte important de stiut. Sotul naviga si a ramas odata fara salari dar cu sprijin de la sindicat a rezolvat-o.
Toata stima pentru ce face Sindicatul Navigatorilor. Dl. Adrian Mihalcioiu este cunoscut in toata lumea, la fel si organizatia din Romania.El si echipa lui a dus SLN la o recunoastere internationala in domeniul maritim, indifarent ce mai spune cate un invidios de pe la noi. Daca erau toate institutiile ca SLN-ul nostru, Romania era departe acum.