Şoc la Şantierul Naval din Mangalia! Se cere falimentul Damen Shipyards, trei sferturi din personal - în şomaj tehnic!

4639
4
Şoc la Şantierul Naval din Mangalia! Se cere falimentul Damen Shipyards, trei sferturi din personal - în şomaj tehnic! - 1-1716963419.jpg

Articole de la același autor

Situaţie dramatică la Şantierul Naval Damen din Mangalia. Disensiunile dintre statul român, acţionar majoritar, şi Damen Holding, acţionar minoritar, nu au fost rezolvate, iar cei care au în primul rând de suferit sunt salariaţii.

Rămas fără comenzi, cu slabe speranţe de a accesa credite şi cu neînţelegeri între acţionari, şantierul este în mare dificultate. Astfel, reprezentanţii sindicatului au fost notificaţi că, în perioada 3 iunie - 31 decembrie 2024, până la 1.038 de salariaţi, ceea ce reprezintă 78% din personal, vor intra în şomaj tehnic.

De asemenea, pe portalul Tribunalul Constanţa, la cererea creditorului, s-a deschis dosarul privind falimentul Damen Shipyards Mangalia SA.

La această oră, o delegaţie sindicală condusă de preşedintele Sindicatului Liber Navalistul, din Şantierul Naval Damen Mangalia, Laurenţiu Gobeajă, se află în drum spre Ministerul Economiei, unde, de la ora 10.00, va avea o întâlnire cu reprezentanţii statului, care, prin Ministerul Economiei, este acţionarul majoritar. 

Comentează știrea

Han Solo
29 mai

Adica eu am managementul companiei, cheltui banii asa cum vreau eu, dau statul in judecata la Viena si sper sa primesc si de acolo 500 de mil. EUR despagubiri, iar acum cer si falimentul companiei ca sa imi recuperez din datoriile pe care tot eu le-am generat, avand managementul companiei. Foarte tare, sa speram ca guvernul nostru nu pune botul la asa ceva.

Alex
30 mai

Trebuia să se știe de la început ,olandezi au nevoie de forță de muncă pentru țara lor ,au luat acțiuni la Mangalia ca să blocheze activitatea și să fure forța de muncă,exact aceeași procedură au făcut-o și în Polonia .

????
30 mai

Era de așteptat ca o să închidă santierul de când au luat cei de la Damen. Era bine cand erau Coreeni, nimeni nu se plângea ca nu este de munca. Am avut noroc cu ei atâția ani, că altfel orașul Mangalia nu era asa dezvoltat. Și nu mai plecau atâtea persoane în străinătate de când au venit Olandezi.

Gelu
5 iunie

Ce sa mai zici? Avem nevoie de o flota de pescuit oceanic,de transport de marfuri generale,deci ar fi comenzi interne,daca ar fi si cineva caruia sa-i pese. In loc sa dam aruncam cu bani si resurse in afara,puteam avea un santier plin de comenzi,inclusiv pentru resuscitarea santierului militar. Cand tara e condusa de impostori,asta este,ce se vede. Vin strainii,exploateaza forta de munca ieftina,repatriaza venituri si se cara . Noi,cu vaietatul,cu umilintele si suferintele.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2768 secunde