Mare minune mare la Constanța! Strada Pandurului, transformată în bulevard
Articole de la același autor
Dincolo de intenția lăudabilă a autorităților locale de a amenaja zona și de a o aduce în zilele noastre, după ce ani la rând nu s-a făcut nimic, investiția seamănă mai mult a risipă din banul public. Și asta nu o spunem noi, ci chiar constănțenii care locuiesc în cartier și care au rămas uimiți să vadă că au în fața porții pavele moderne întocmai ca și cele de pe bulevardele centrale.
"Minune mare în Constanța, strada Pandurului devine bulevardul Pandurului, iar dacă i se va face și pistă de biciclete, va concura cu bulevardul Tomis", ne-a scris un cititor care s-a semnat "un cetățean nemulțumit".
Acesta își exprimă astfel indignarea față de ceea ce numește risipă, considerând că "primarul își bate joc de bugetul primăriei". "Nu înțeleg de ce trebuie să pavezi trotuarele de pe strada Pandurului, începând cu strada Comarnic, cu pavele precum cele puse pe bulevardul Tomis. Oare asfaltul nu mai este bun pentru strada Pandurului, pentru că oricum locatarii de pe această stradă parchează mașinile pe trotuarul din fața casei în care locuiesc?", mai spune omul.
"Arată frumos, dar suntem într-un cartier mărginaș!"
Aceeași nedumerire o au și alți constănțeni din zonă care, deși acum se bucură de aceste trotuare, consideră că nu ar fi fost necesară o investiție așa de mare.
v v v
Lucrările sunt efectuate de Confort Urban și vor mai dura câteva zile. În paralel, alte echipe lucrează și în Mamaia Nord, la asfaltarea carosabilului, în Poarta 6, la pregătirea carosabilului, pe strada Celulozei, dar și în cartierul Tomis II, pe strada Crișanei, unde se refac trotuarele. Însă mai sunt și multe alte zone intens circulate ale orașului care suferă grav la capitolul trotuare, mai ales în cartierele cu blocuri, unde sunt sute de locatari și zeci de mașini la fiecare imobil.
"Îi așteptăm cu brațele deschise pe lucrători să ne pună și nouă pavele pe trotuare. Au fost sparte de multe ori în ultimii ani și au rămas cu găuri, denivelări. Nu poți merge cu căruciorul cu copilul, pe trotuar, nu poți merge nici ca pieton", ne-a spus revoltat un alt constănțean, din cartierul Inel II.
v v v
Vom reveni în zilele următoare asupra subiectului, în măsura în care vom obține detalii despre aceste lucrări, de la reprezentanții Confort Urban.
Comentează știrea
Oare era in plan treaba asta sau oare sta cineva pe strada pandurului cu pile la Domnu Fagadau?Fratilor hai sa fim realisti pavele ca pe bulevardul Tomis pe o strada marginasa din Constanta.atunci sa faca toate strazile asa ce ziceti nu ar fi frumos?Dar treaba sta in felul urmator nu avem pile.
Cartierul Km 5 (prozaic nume , venit din bezna culturii) are totusi un viitor care vine din lipsa plagii blocurilor. Masini pe trotuar? Pai asta este tara, da ar fi o rezolvare. Jandarmii pe care ii adora guvernul actual ca sa puna cu botul pe labe pe cei care ii contesta, sa primeasca niste masini si o macara cu care sa ridice de pe trotuare masinile si sa le duca in parcare contra cost. Pana le piere chieful posesorilor de masini mici. Sau mari. Pe bune ! Si primaria sa faca PUZ uri numai daca au in ele si spatiu verde si trotuare si garaje, dar nu toate pe acelasi loc, nu autorizatii de bloc langa bloc, nu distrugeri de spatii verzi.
Toate trotuarele din Constanta sunt numai gropi,nu vorbiti de cartiere,pe bdul Mamaia,pe Tomis de la Capitol in jos,toate strazile din centru.tot.tot,pe Mircea,....bine ca are Primaria bani de pavele si lumini de Paste!!!!OFFFF
MAMA CE VA MAI CACATI PE VOI CU MASINILE ASTEA PARCATE PE TROTUAR. ALOOOOOOO DACA OMUL NU ARE UNDE SA PARCHEZE IN CURTE CE SA FACA CU MASINA PT CA NU S-A INVENTAT INCA TELECOMANDA CARE SA MICSOREZE MASINA SA O BAGI IN BUZUNAR. VORBITI FARA ROST SI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA. AVETI IDEE CA SUNT CASE CARE SUNT CONSTRUITE IN SPATELE ALTOR CASE, PROPRIETARII ACESTOR IMOBILE AVAND CA ACEST DOAR O ALEE DE 1 M CU LUNGIMI DIFERITE. ACESTE PERSOANE UNDE SA ISI PARCHEZE MASINILE??? REZOLVAREA ERA INLATURAREA O BANDA PT PARCARE SI TROTURARUL LUNGIT PANA IN GARD.
Are dreptate Radu. Trotuarul ar trebui sa fie proportional cu numarul de pietoni care circula zilnic pe el. Adica pe Bd. Tomis ai un trotuar lat de 1.5m si pe str. Pandurului - care sincer habar n-am in ce cartier este... ai un trotuar lat de 4m. Ca si cum pe strada aia ai avea un flux de 10.000 de oameni pe zi. NU ARE SENS! Sau vreun futut care lucreaza la primarie isi tot bulea masina cand incerca sa o urce pe trotuar, asa ca a decis sa repaveze totul si sa coboare bordura 1-2cm mai jos. Si da, a mai zis cineva: MASINILE SE PARCHEAZA IN CURTI, OAMENI BUNI! Mai vad si un autbuz pe strada aia, deci sigur ar fi fost mai utila o banda in plus decat 4m de trotuar latime. La cacat cu natia lor! Tarfe cu liceu ajunsi politicieni peste noapte sau arhitecti ratati in viata care au ajuns sa lucreze la urbansim pentru ca nu i-a vrut nicio firma mare de arhitectura