O nouă tactică a restaurantelor de a face faţă inflaţiei. Clienţii sunt multumiţi

876
O nouă tactică a restaurantelor de a face faţă inflaţiei. Clienţii sunt multumiţi - erestaurant-1660150841.webp
Unele restaurante, printre care şi cele mai mari lanțuri de fast-food, au găsit o metodă pentru a nu mai mări prea mult preţurile la mâncare, dar şi pentru a păstra clienții. Ideea a fost primită bine de toată lumea. Iată de ce.

În timp ce inflația este într-o continuă creştere, cantitatea porțiilor de mâncare scade. Unele restaurante, printre care şi cele mai mari lanțuri de fast-food, au decis chiar să elimine sucul din meniuri, în timp ce altele reduc din gramajul porțiilor.

Antreprenorii spun că aceasta este o soluţie pentru a nu mări şi mai mult preţurile, dar şi pentru a păstra clienţii.

Anul trecut, o porție de cartofi copți de 250 de grame costa 6 lei şi 50 de bani. Acum această cantitate are preţul de 7 lei. În schimb, o diferență mai mare vedem la friptura de pui.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3486 secunde