expertii?lol este logic ....in trecut cand se foloseau calul si caruta..tineai haturile cu mana stanga ,cu dreapta ...biciul ..sabia ...toporul..eu daca stau in masina si vreau sa ma lupt cu sabia ,am sansa numai daca sunt stangaci.cum nu sunt Mihai Viteazul consider ca modul englezesc este cel normal(parerea mea desigur)
Razboinicii din Insulele Britanice au fost oameni ca si noi,dreptaci sau stangaci in egala masura.Carutasii au inventat circulatia pe stanga.In situatia cand erau atacati de talhari/haiduci ,carutasii erau nevoiti sa tina haturile cu mana stanga si sabia/buzduganul cu mana dreapta pentru a se apara mai usor.Atacurile se faceau prin surprindere(ca si azi).Circuland pe partea stanga a drumului,carutasul il obliga pe talhar sa atace prin dreapta carutasului,exact in pozitia de lupta convenabila pentru carutas.In plus calaretul/talharul era obligat sa lupte in dezavantaj pentru ca si el tinea sabia in mana dreapta si era obligat sa lupte cu el pe partea stanga a calului.Toate au o logica.Asa cum a spus "je" circulatia pe stanga drumului este circulatia cu traditie,cel putin in Europa.Acum pun si eu o intrebare:ce lagatura exista intre fundul calului si navetele spatiale americane ? Serios.Nu e banc.
Conexiuni: era parca ....rezervoarele de combustibil ale navetelor sunt facute dupa dimensiunile a doua funduri de cai..De Ce? Logic:)))
Dimensiunile navetei sunt date de dimensiunile standard ale mijloacelor care transporta componentele de la fabrica pana la rampa de lansare.(cale ferata,ato,navale).Si cum dimensiunile actualelor mijloace de transpot(gabarit maxim admis,ecartament cale ferata,etc) isi au originea in prima trasura trasa de cal,care la randul ei a fost dimensionata dupa fundul calului,iata explicatia legaturii intre tehnica spatiala si coada calului.Ca sa nu scap o gluma,constat ca in Romania se circula si pe stanga si pe dreapta.Altfel nu pot sa-mi explic de ce la cele mai multe accidente,soferii declara ca "pai,mi-a venit din fata".