Elevii de liceu și cei din ciclul gimnazial vor putea învăța mai ușor procesele și fenomenele chimice, grație unui proiect care plasează lecțiile în mediul online.
- Publicitate -
Proiectul, finanțat din fonduri europene și desfășurat de Universitatea Politehnică din București, le permite tinerilor să își formeze o imagine mai clară asupra reacțiilor chimice, dar și posibilitatea de a interacționa cu componentele din substanțele chimice, într-un mediu virtual, securizat.
Universitatea Politehnică din București și Siveco Romania SA au dezvoltat două programe de formare profesională continuă pentru profesorii care predau discipline chimice în sistemul preuniversitar: "TIC - Chimie" și "Privim către viitor - e-Chimie", acreditate prin OMECTS 6545/12.12.2011.
2.750 profesori care predau în rețeaua școlară preuniversitară au parcurs, într-un interval de doi ani, sesiuni de formare în domeniul utilizării tehnologiei informației și comunicațiilor și perfecționării de specialitate, acumulând 35 de credite transferabile. Principalul obiectiv al proiectului a vizat formarea și dezvoltarea competențelor personalului didactic de chimie din învățământul gimnazial și liceal, în vederea îmbunătățirii capacității sale în utilizarea metodelor interactive pentru procesul de predare-învățare.
Rezultatele obținute în urma implementării proiectului și modalitățile de implicare în activitățile comunității cadrelor didactice, în scopul promovării bunelor practici de predare identificate, vor fi prezentate în cadrul unei conferințe ce va avea loc la Constanța, pe 21 februarie.