o nava desi are un pret mare i-si scoate pretul in doua,trei navluri,daca romanica si-ar exporta macar cerealele proprii cu nave in proprietate ar face multi bani,grecoteii cica sunt in buda dar anghelicos,tzacos sunt printre cei mai bogati oameni ai lumii
De la "pedofil" sa creăm neologismul mintofil, adica, un nebun ce se excita sexual cand terorizează mental o fiinta umană. Kklin si Pergaitza sunt mintofili. Periculoși! Au inceput sa semneze împreună atacuri mintofile despre antiindustria năvală rromarlaneasca. Acesti doi mintofili urăsc tot ce e romanesc. Vedeti din atacul mintofil al kklinului, cat de smintit e ceausistu'asta-inveterat-trecut-la-kkpIUDAlismul ultracleptomaniac - urla ca industria navala a rezistat in cateva bantustane, inclusiv cel chinez, prin interventia...staulului. Dar, daca staulul padurnebunesc vrea sa recastige PROPRIETATEA poporului fost Roman, in "mintea" mintofililor Kklin si Pergaitza, e rau. Acesti...jewrnalisti deont-ologi sunt pt kkpIUDAlism, jewnvestitori streini, munkitori koMuisti din Vietnam etc. Moarte Romanilor muncitori! Moarte Statului fost Roman! Asta vor mintofilii! --- La Telegraf, pana cand narco-narcisistul-nebun Mazăre le'a arătat popoul babeto-mosnegetului si s'a karat în Madagaskkr, erau doi nebuni ce făceau propaganda dementiala zsidano-jigano-pesedismului: Cretian Sarin si Nenciuma. Au disparut acum...
Dar santierul din Constanta , cu patron roman , cum de rezista ? Din reparatii . Asta facea si santierul din Mangalia , inainte de a veni coreenii . Tot statul roman , s-a implicat si atunci cand au plecat coreenii de la Craiova . Au adus un investitor serios : Ford. Credeti ca daca santierul Mangalia va fi cedat fabricatilor de vaporase si barcute : Damen , va avea sanse de supravetuire ? Ei nu sunt in stare sa dea de lucru la tot santierul din Galati . Iar cand nu mai au nevoie de tine ,te arunca ca pe o masea stricata .
Tocmai cine comenteaza un pupincurist al celor din coreea de sud ,ati capusat santierul cu firme private si acum ati ajuns la apogeu ,da veti face barcute cum a specificat si premierul ,atat cat timp sa retras licenta R.N.R. romania nu are dreptul sa construiasca nave decat in registru srain ex DNV-GL ,globalizarea inseamna monopol ,registrul dirijeaza armatorii ( patronii navelor ) unde sa constriasca noile nave ,in aceleasi conditii au fost executati si polonezi (care lafel fac barcute ),concurenta de piata nu este alceva decat sa dobori competitorul ,noi suntem competitori pentru Germania ,asa ca voi astia care va plangeti facetiva bagajele si lucrati in Germania dar pe salariu mult mai mic decat cei de bastina ,scopul este falimentu dar nu rapid ,moarte lenta dar sigura ...