Inaugurarea "celor mai mici prețuri" Cumpărătorii și curioșii au invadat bauMax Constanța r În magazin, se intră cu mașina în sectoarele de bricolaj

de Ion TIȚA-CĂLIN Miercuri, 01 Decembrie 2010 2363
Ultimul sosit pe "Centura mall-urilor și hipermarket-urilor" (astfel poate fi caracterizat bulevardul Aurel Vlaicu, din Constanța) este magazinul bauMax. Ieri, la inaugurare, la prima oră, sute de constănțeni au ținut să semneze "condica de prezență". Drept dovadă, în parcarea de 300 de locuri cu greu mai putea fi găsit un spațiu liber. Despre bauMax Constanța se poate spune, la prima impresie, că e copleșitor. Te uimește diversitatea mărfurilor expuse pe o suprafață generoasă, de 12.000 metri pătrați. În acest univers comercial, găsești cam tot ce-ți trebuie pentru a construi, repara sau reamenaja o casă, pentru curte și grădină. Magazinul este împărțit în patru sectoare uriașe: construcții, tehnic, amenajări și grădină. Pentru a cumpăra mărfurile de bricolaj, poți intra chiar în magazin cu autovehiculul propriu. Din rastele, le încarci direct în mașină. E un mare avantaj nu doar pentru cei ce cumpără materiale de construcții în cantități mari. Metoda se numește "drive in" și bauMax se mândrește că este primul magazin de pe piața constăn-țeană care vine cu o asemenea inovație. Diversitatea produselor nu este singurul punct de atracție al bauMax. Magazinul garantează prețurile cele mai mici de pe piață și oferă servicii speciale clienților. Nicola Szekely, directorul general al bauMax România - Bulgaria, afirmă că sunt monitorizate în permanență prețurile a 3.000 de produse din piață, magazinul având grijă să le coboare pe ale sale pentru a respecta principiul după care își conduce afacerea. Mai mult, dacă se întâmplă ca vreun client să găsească un produs similar la un preț mai mic, la unul din concurenți, bauMax se angajează să-i ofere produsul la un preț cu 10% mai mic decât cel al concurenței. Oferta de servicii speciale este cu adevărat interesantă, cu totul altceva decât ne-a obișnuit comerțul tradițional. La bauMax există un centru de mixare a vopselelor și tencuielilor și un atelier de debitare a lemnului, relatează Carmen Chiru, directorul magazinului. Departamentul de textile pentru casă are propriul atelier de croitorie pentru draperii și perdele. Specialiștii ma-gazinului oferă consiliere la achiziționarea produselor. Există chiar și echipe de teren care țin legătura cu clienții mari, dându-le informații pentru construcții. Se asigură transportul gratuit al mărfurilor la domiciliu, pe raza municipiului și contracost pe distanțele din afara lui. Clienții beneficiază de garanția returnării banilor, în cazul în care au achiziționat marfă în surplus. Tot în cadrul magazinului bauMax, pot fi contractate credite, în condiții avantajoase, pentru achitarea produ-selor cumpărate. În plus, de două ori pe lună se organizează cursuri pentru cei ce doresc să învețe anumite tehnologii din construcții. bauMax Constanța este cel de-al 13-lea magazin deschis în România. Investiția de 15 milioane de euro asigură locuri de muncă pentru 100 de angajați. În cadrul lui, 50% din marfă provine de la producătorii români. Pentru industria constănțeană a materialelor de construcții și a mobilei, bauMax ar putea reprezenta o rampă de relansare a vânzărilor. Referindu-se la istoria bauMax, Nicola Szekely a declarat că aceasta este a unei companii de familie, care și-a început activitatea în urmă cu 30 de ani, în Austria. Astăzi, este prezentă în 9 țări, cu 149 de magazine. În România, bauMax activează de peste 3 ani, iar în 2009, a înregistrat o cifră de afaceri de 511 milioane de lei. În anul 2010, a deschis patru noi magazine, în București, Pitești, Timișoara și Constanța.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei