Pe data de 30 noiembrie 2011, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a anunțat că proiectele pentru Constanța nu se opresc doar la autostradă și că ministerul pe care îl conduce are planuri extrem de ambițioase: "Vrem să asigurăm o dezvoltare a tuturor căilor de comunicații către și dinspre Constanța astfel încât poziționarea strategică a orașului, ca poartă de intrare spre Uniunea Europeană, să fie exploatată la potențialul maxim. Deja lucrările la linia de cale ferată sunt finalizate mare parte și durata călătoriei de la București a ajuns la 2 ore și 30 minute. Autostrada va fi dată în circulație anul viitor. A început să opereze și linia de ferry-boat (Ro-Ro - n.n.) care leagă Constanța de Istanbul. A fost depus și un proiect de modernizare a aeroportului ("Mihail Kogălniceanu" - n.n.) cu fonduri europene, care se află în evaluare."
- Publicitate -
Din declarație nu reiese dacă ministrul a fost informat că linia de navigație Ro-Ro, la a cărei naștere a muncit împreună cu Binali Yildirim, ministrul Transporturilor și Comunicațiilor din Turcia, a fost blocată de Vama Agigea. Această instituție nu aplică prevederile Codului Vamal European, după cum reiese din ancheta internațională efectuată de ziarul "Cuget Liber", fapt ce a condus la suspendarea navigației Ro-Ro între Pendik (Turcia) și Constanța.
În calitate de cetățean al Constanței, asupra căruia se răsfrâng efectele negative ale întreruperii navigației Ro-Ro spre România, dar și de ziarist, solicit ministrului Anca Boagiu să intervină urgent pentru salvarea acestui proiect de interes național și european.