Japonezii de la ClassNK au "debarcat" în România

de Ion TIȚA-CĂLIN Joi, 25 Octombrie 2012 505
ClassNK (Nippon Kaiji Kyokai), cea mai mare societate de clasificare din lume, este interesată de țara noastră. Ieri, reprezentanții săi, Koichi Fujiwara - vicepreședinte executiv și capt. Naoki Saito - șeful departamentului safety management systems, s-au întâlnit cu reprezentanții shipping-ului românesc, în cadrul unui seminar organizat la hotelul "Ibis", din Constanța. 
"ClassNK este prima societate de clasificare a lumii, care controlează peste 200 milioane tone registru brut.

Pentru noi, România este o piață importantă, cu peste 20.000 de navigatori. ClassNK furnizează servicii de certificare a sistemelor de management al muncii, conform MLC 2006, pentru companiile de navigație și de crewing, certificare a sistemelor de ma-nagement al securității și sănătății în muncă, al sistemelor de management al mediului și de securitate a navelor. De asemenea, organizează cursuri pentru instructorii maritimi și experții maritimi. Credem că, beneficiind de serviciile noastre, românii vor fi mai competitivi pe piața internațională a shipping-ului" - a declarat, pentru cotidianul "Cuget Liber", Koichi Fujiwara.
La întrebarea despre prețurile practicate de ClassNK în România, Koichi Fujiwara a răspuns, zâmbind: "Vom negocia în funcție de pachetul de servicii ales de fiecare companie."
Florin Urziceanu, președintele Asociației Companiilor de Crewing din România, care s-a ocupat de organizarea seminarului, a declarat că la reuniune au participat reprezentanți ai agențiilor de crewing, ai companiilor de navigație, ai învățământului superior de marină, ai CERONAV și ai Autorității Navale Române. "ClassNK și-a propus să pătrundă pe piața europeană și primul pas l-a făcut în România. Cred că asta spune multe despre interesul pe care îl prezintă navigatorii români pentru shipping-ul internațional" - a spus Urziceanu.

Taguri

Comentează știrea

Shipping?
25 octombrie 2012
Sa nu se sperie!

Daca vin japonezii la noi ca sa faca audit la firmele de crewing va fi jale. Vor gasi: dezordine in acte, angajari pe pile si spaga, personal slab pregatit, evaziune fiscala, etc. La cei cativa armatori e cam la fel, iar la invatamant e jale. Asa ca nu prea vad ca romanashi nostri sa-i vrea pe japonezi pentru audit si cursuri. Ar fi o minune! Ptiu sa nu va deochi!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei