Poziţia de hub regional de marfă a portului Constanţa se datorează avantajelor pe care acesta le oferă în ceea ce priveşte stabilitatea, securitatea şi climatul investiţional, făcându-l un jucător semnificativ în reconfigurarea rutelor de transport, a declarat directorul general al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA Constanţa, Mihai Teodorescu, prezent la festivitatea de deschidere a primei ediţii internaţionale a Maritime Business Week, eveniment dedicat industriei maritime care se desfăşoară, săptămâna aceasta, la Pavilionul Expoziţional din staţiunea Mamaia.
- Publicitate -
„În ultimii doi ani, administraţia porturilor, împreună cu Guvernul României şi comunitatea portuară, a finalizat numeroase proiecte de dezvoltare şi a îmbunătăţit infrastructura, pentru a asigura extinderea fluxurilor de mărfuri prin portul Constanţa şi a-l transforma într-unul dintre cele mai eficiente noduri de tranzit din Europa.
Tot acest context s-a reflectat în recordul realizat anul trecut, respectiv un trafic total de peste 92,5 milioane de tone, în pofida multor provocări, care au fost depăşite împreună cu comunitatea portuară din Constanţa”, a spus Mihai Teodorescu.