Renault Trafic este modelul cel mai de succes în care au avut încredere peste 2,4 milioane de profesionişti încă din 1980. Noul Trafic vine acum într-o versiune care completează gama Renault LCV complet electrică, alături de Noul Renault Kangoo Van E-Tech electric şi Master E-Tech electric.
- Publicitate -
Această versiune este ca toate celelalte vehicule utilitare electrice de la Renault: nu reduce punctele forte ale omologilor săi ICE, oferind un nivel ridicat de performanţă, împreună cu multiple opţiuni şi posibilităţi de personalizare.
Renault Trafic Van E-Tech electric a moştenit toate avantajele care au făcut ca acest model să aibă un succes atât de mare în ultimii 40 de ani, l-au transformat într-un simbol în segmentul său şi l-au clasat în top trei cele mai vândute LCV-uri din Europa.
Trafic Van E-Tech electric oferă în continuare cea mai bună alegere în materie de dimensiuni, versatilitate şi posibilităţi de personalizare a spațiului de depozitare în segmentul furgonetelor:
- Două variante de lungime (5,08 m şi 5,48 m) şi două de înălţime (1,967 m şi 2,498 m);
- Un volum de încărcare (în modul furgonetă) cuprins între 5,8 m3 şi 8,9 m3;
- O lungime de încărcare de până la 4,15 m (la versiunea L2 extinsă cu trapa de „încărcare lungă” amplasată în compartimentul despărţitor);
- O capacitate de remorcare de 920 kg şi o sarcină utilă de 1,1 t;
- Disponibil în versiunea cabină auto-şasiu;
- Modularitate extremă şi personalizare cu posibilităţi aproape infinite datorită reţelei de peste 359 de carosieri agreaţi.
În interiorul cabinei, spaţiile de depozitare au o capacitate cumulată de 88 de litri (19,7 l la consolă, 14,6 l în uşi şi 54 l la banchetă).
În funcție de varianta de echipare, torpedoul se transformă într-un sertar „Easylife” cu o deschidere ingenioasă care facilitează accesul şoferului la un volum de 6,6l de depozitare.
Datorită bateriei sale litiu-ion cu o capacitate de 52 kWh, noul Trafic Van E-Tech electric oferă o autonomie de până la 297 km în ciclul WLTP, autonomie care permite utilizatorilor să-şi planifice fără stres majoritatea călătoriilor zilnice, la cel mai bun cost de utilizare.
Bateriile sunt garantate 8 ani sau 160.000 km. În acest interval, ele sunt înlocuite gratuit în cazul în care capacitatea acestora scade la un nivel mai mic de 70% din valoarea lor nominală.
Noul Trafic Van E-Tech electric este echipat cu un motor de 90 kW (122 CP) şi un cuplu de 245 Nm disponibil imediat pentru o conducere lină şi relaxată în toate circumstanţele. Un mod Eco, în care puterea vehiculului este limitată, garantează o autonomie optimă. Există şi o versiune „long range” limitată la 90 km/h, care permite o autonomie de 322 km.
Sistemul de frânare hidraulic convenţional include acum un ARBS (Adaptative Regenerative Brake System), care maximizează recuperarea energiei.
Noul Trafic Van E-Tech electric are o gamă formată din trei tipuri de încărcătoare:
- Un încărcător AC monofazat de 7 kW care funcţionează cu toate tipurile de prize de acasă;
- Un încărcător rapid AC de 22 kW pentru staţiile publice, care oferă o autonomie de 50 km (WLTP) în mai puţin de 25 de minute;
- Un încărcător rapid DC de 50 kW, care va fi disponibil anul viitor.
Producţie în fabrica din Sandouville
Decizia de a produce Renault Trafic în fabrica din Sandouville a fost luată în 2010. S-au investit 230 de milioane de euro pentru a transforma fabrica şi a o adapta la caracteristicile unui vehicul utilitar şi la cele 600 de combinaţii posibile ale acestuia.
Producția a început în 2014, iar astăzi, aproape 600 de vehicule Renault Trafic părăsesc fabrica din Sandouville în fiecare zi, ceea ce reprezintă 1 Trafic la 80 de secunde, fabricat în două schimburi. Aproape 75% dintre vehiculele produse în Sandouville sunt exportate în afara Franţei.
Preocupată de performanţă, uzina din Sandouville pregăteşte activ lansarea modelului Trafic E-Tech 100% electric, ale cărui prime exemplare vor fi fabricate în acest an.
Cei interesați sunt așteptați la reprezentanțele Total Service International din B-DUL TOMIS 393 și I.C. BRĂTIANU 251. (P)