Pentru a veni în sprijinul solicitanților, Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) și ANAF au dispus măsuri pentru simplificarea formalităților administrative. Astfel, începând de astăzi, cererile de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social și de eliberare a certificatului pentru spațiul cu destinație de sediu social vor fi preluate de oficiile registrului comerțului odată cu cererile de înregistrare având ca obiect înmatriculări/schimbări de sediu social și vor fi transmise administrațiilor finanțelor publice, alături de actele doveditoare ale dreptului de folosință.
- Publicitate -
Prin urmare, de astăzi, solicitanții nu se vor mai adresa administrațiilor finanțelor publice pentru obținerea certificatelor pentru spațiul cu destinație de sediu social și a adeverințelor privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social, acestea urmând să fie obținute prin intermediul oficiilor registrului comerțului.