Strategia digitală de promovare a turismului românesc

de Ion TIȚA-CĂLIN Joi, 09 Decembrie 2010 277
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului organizează astăzi, în Capitală, conferința "Viitorul Turismului Românesc. Strategia digitală de promovare a României ca destinație turistică. De la awareness la vânzări". La reuniune participă specialiști din turism, publicitate și PR, companii cu activitate în domeniul turismului, atât de pe piața internă, cât și de pe piața externă, creatori de opinie, reprezentanți ai altor autorități publice. Pe parcursul evenimentului, oficiali ai MDRT, specialiști din turism și reprezentanți ai unor companii specializate în promovarea și vânzarea on-line a produselor turistice vor dezbate importanța acestui proces pentru turismul românesc, concentrându-se pe teme precum: l prezentarea rețelei Facebook ca instrument de marketing pentru promovarea domeniului turismului; l succesul campaniilor de marketing pe internet pentru pachetele de vacanțe/zboruri/hoteluri (studii de caz); l mecanisme de vânzare pe internet; l beneficiile programului de parteneriat inițiat de MDRT; l oportunități și strategii pentru viitor.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei