Taximetriștii constănțeni, nemulțumiți de normele Legii taximetriei

de Redactor 22 Marţi, 30 Octombrie 2007 383
Publicarea normelor pentru aplicarea legii privind transportul în regim de taxi a stârnit o serie de reacții din partea principalelor organizații sindicale ale taximetriștilor din Constanța, considerându-le drept favoruri făcute pentru taximetriștii independenți. Unul dintre contestatari este și Mircea Nicolae, președintele Asociației ANPORT Constanța, care a menționat că nemulțumirea lor este legată de articolele 45, 46 și 47 ale normelor de procedură, care fac referire la modul în care vor fi redistribuite, pe viitor, licențele anulate. "În mare parte, față de actul normativ în sine, nu avem ce obiecta. Singurele noastre nemulțumiri sunt cauzate de cele trei articole prin care sunt introduse o serie de prevederi care favorizează taximetriștii independenți în defavoarea operatorilor de transport. Tocmai din acest motiv, chiar în momentul de față, la nivelul Ministerului Internelor și Reformei Administrative au loc discuții cu liderii Camerei Naționale a Taximetriștilor și cei ai Asociației ANPORT și am încredere că până la urmă se va ajunge la o înțelegere astfel încât să se respecte egalitatea șanselor la acordarea licențelor rămase vacante", a declarat, pentru "Cuget Liber", Mircea Nicolae. Potrivit actului normativ, la articolul 46, se precizează că "Autorizațiile de transport reținute și retrase vor fi atribuite de drept și gratuit, la cerere, persoanelor fizice care dețin în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing autovehiculele respective".
Publicarea normelor pentru aplicarea legii privind transportul în regim de taxi a stârnit o serie de reacții din partea principalelor organizații sindicale ale taximetriștilor din Constanța, considerându-le drept favoruri făcute pentru taximetriștii independenți. Unul dintre contestatari este și Mircea Nicolae, președintele Asociației ANPORT Constanța, care a menționat că nemulțumirea lor este legată de articolele 45, 46 și 47 ale normelor de procedură, care fac referire la modul în care vor fi redistribuite, pe viitor, licențele anulate. "În mare parte, față de actul normativ în sine, nu avem ce obiecta. Singurele noastre nemulțumiri sunt cauzate de cele trei articole prin care sunt introduse o serie de prevederi care favorizează taximetriștii independenți în defavoarea operatorilor de transport. Tocmai din acest motiv, chiar în momentul de față, la nivelul Ministerului Internelor și Reformei Administrative au loc discuții cu liderii Camerei Naționale a Taximetriștilor și cei ai Asociației ANPORT și am încredere că până la urmă se va ajunge la o înțelegere astfel încât să se respecte egalitatea șanselor la acordarea licențelor rămase vacante", a declarat, pentru "Cuget Liber", Mircea Nicolae. Potrivit actului normativ, la articolul 46, se precizează că "Autorizațiile de transport reținute și retrase vor fi atribuite de drept și gratuit, la cerere, persoanelor fizice care dețin în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing autovehiculele respective".
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei