România va beneficia, până în 2013, de fonduri europene de 150 de milioane de euro pentru programe de promovare și informare turistica, prin Programul Operațional Regional, a anunțat Lucia Morariu, secretar de stat pentru turism în cadrul Ministerului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Comerț, Turism și Profesii Liberale. Din cele 150 de milioane de euro, 15 milioane de euro vor fi folosite pentru dezvoltarea pieței interne, prin susținerea proiectelor de promovare, în timp ce aproximativ 60 de milioane de euro vor fi utilizate realizarea unei rețele pilot de centre naționale de promovare și informare turistică.
Potrivit Master Planului privind dezvoltarea turismului românesc, piețele prioritare sunt Germania, Austria, Marea Britanie, Franța, Italia și Statele Unite. Țările secundare sunt cele din Peninsula Scandinavă, Benelux, Spania, la care se vor adăuga și piețe precum China și Japonia. "Din aceste țări vom alege câteva pentru a face o campanie mai susținută, iar pentru celelalte vom aloca sume pentru imagine, după care vom face o analiză pentru a stabilit modul în care au reușit
sau nu aceste campanii", a precizat secretarul de stat.
Alături de fondurile pentru promovare, UE va aloca României peste 235 milioane euro pentru valorificarea patrimoniului cultural românesc, în perioada 2007-2013, și 231 milioane euro pentru modernizarea infrastructurii de turism.
- Publicitate -
România va beneficia, până în 2013, de fonduri europene de 150 de milioane de euro pentru programe de promovare și informare turistica, prin Programul Operațional Regional, a anunțat Lucia Morariu, secretar de stat pentru turism în cadrul Ministerului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Comerț, Turism și Profesii Liberale. Din cele 150 de milioane de euro, 15 milioane de euro vor fi folosite pentru dezvoltarea pieței interne, prin susținerea proiectelor de promovare, în timp ce aproximativ 60 de milioane de euro vor fi utilizate realizarea unei rețele pilot de centre naționale de promovare și informare turistică.
Potrivit Master Planului privind dezvoltarea turismului românesc, piețele prioritare sunt Germania, Austria, Marea Britanie, Franța, Italia și Statele Unite. Țările secundare sunt cele din Peninsula Scandinavă, Benelux, Spania, la care se vor adăuga și piețe precum China și Japonia. "Din aceste țări vom alege câteva pentru a face o campanie mai susținută, iar pentru celelalte vom aloca sume pentru imagine, după care vom face o analiză pentru a stabilit modul în care au reușit
sau nu aceste campanii", a precizat secretarul de stat.
Alături de fondurile pentru promovare, UE va aloca României peste 235 milioane euro pentru valorificarea patrimoniului cultural românesc, în perioada 2007-2013, și 231 milioane euro pentru modernizarea infrastructurii de turism.