Vinul românesc, promovat ca brand de ţară

de Madalina PETRESCU Duminică, 27 Septembrie 2020 288
Ministerul Agriculturii vrea să promoveze vinul românesc printr-un brand de ţară viticolă. Pătrunderea pe piața internațională a vinurilor este o prioritate în exerciţiul financiar 2021-2027, potrivit celei mai recente versiuni a analizei SWOT privind Planul Național Strategic (PNS 2021-2027), publicată pe site-ul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). În prezent, pătrunderea pe piața internațională a vinurilor produse în România este pusă în dificultate din cauza lipsei unui brand de țară viticolă, de care producătorii români de vinuri ar putea beneficia. Constituirea pentru România a unui brand de țară viticolă se poate realiza prin implicarea Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole (ONVPV), care are atribuțiuni legale de promovarea vinului românesc. „ONVPV va trebui să organizeze programe naționale și internaționale de informare privind beneficiile consumului moderat de vin, prin toate mijloacele mass-media. De asemenea, va trebui să organizeze pentru producătorii și exportatorii români de vinuri, participarea la principalele târguri și concursuri internaționale. Participarea constantă la principalele târguri și concursuri de
vinuri din lume ar putea promova adevărata calitate a vinurilor românești, care a adus până în prezent multe medalii producătorilor care au participat la astfel de concursuri”, se menționează în analiza SWOT. 
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Economie

Ultima oră

Titlurile zilei