Reprezentanții Inspectoratului General pentru Imigrări anunță noi măsuri pentru gestionarea activității în relația cu cetățenii străini și europeni, în perioada stării de urgență. Astfel, activitatea de preluare a tuturor cererilor formulate de cetățenii străini și europeni a fost suspendată; la fel și eliberarea documentelor, cu excepția situațiilor de maximă urgență, justificate, au arătat specialiștii.
- Publicitate -
"În ceea ce privește solicitările transmise online prin aplicația portaligi.mai.gov.ro, altele decât cele de eliberare a avizelor de angajare/detașare a cetățenilor străini, care nu au fost încă programate, vor fi anulate, iar persoanele vor fi informate în acest sens.
Totodată, informăm cetățenii asupra faptului că valabilitatea documentelor eliberate de către Inspectoratul General pentru Imigrări cetățenilor străini, respectiv permise de ședere, avize de angajare/detașare, decizii de returnare, documente eliberate străinilor tolerați etc., dar și cele emise cetățenilor europeni, certificate de înregistrarea rezidenței sau cărți de rezidență, care expiră în această perioadă, își mențin valabilitatea până la data încetării stării de urgență", au mai transmis reprezentanții instituției.