Portalul de servicii și informații al MAI a ajuns la aproape 9 milioane de accesări

de Madalina PETRESCU Duminică, 26 Mai 2024 415
Portalul de servicii online al Ministerului Afacerilor Interne a fost accesat de aproape 9 milioane de ori şi au fost create peste 458.000 de conturi.
Ministerul de Interne anunţă, sâmbătă, că portalul https://hub.mai.gov.ro a fost accesat de peste 8,8 milioane de ori şi au fost create peste 458.000 de conturi.
”Platforma pentru recrutare a devenit extrem de populară, cu peste 1,8 milioane de accesări. Toate informaţiile despre concursurile din cadrul ministerului sunt disponibile pe hub.mai.gov.ro, serviciul fiind activ din 16 octombrie 2023”, anunţă MAI, într-un comunicat de presă.
Sursa citată a precizat că serviciul de eliberare online a cazierelor judiciare a fost utilizat de aproape 500.000 de persoane
”Din luna februarie 2023, când a fost lansat serviciul pe platforma Ministerului Afacerilor Interne (MAI), peste 475.000 de persoane şi-au dobândit cazierul judiciar prin intermediul internetului. Serviciul pentru obţinerea cazierului rutier a înregistrat un număr similar de accesări, depăşind 320.000 de utilizări. Acesta a devenit disponibil online începând cu 18 mai 2023”,a  mai transmis MAI.
De asemenea, aproximativ 1,14 milioane de cetăţeni români au beneficiat de avantajele serviciului ePAŞAPOARTE, care permite programarea on-line pentru depunerea documentelor în vederea obţinerii paşaportului. Prin acest serviciu, puteţi selecta data, ora şi locul în care doriţi să mergeţi pentru depunerea documentelor necesare eliberării paşapoartelor.
Potrivit MAI, prin intermediul HUB-ului MAI, cetăţenii pot obţine:
  • Certificatul de cazier judiciar
  • Istoricul sancţiunilor rutiere
  • Diverse avize pentru urbanism, amenajarea teritoriului şi autorizaţii de construcţie ori desfiinţare.
De asemenea, se pot programa online în vederea eliberării paşaportului şi pot consulta anunţurile de concurs referitoare la funcţii vacante în Ministerul Afacerilor Interne.
”Portalul MAI HUB a fost creat pentru a facilita accesul rapid şi eficient al cetăţenilor şi sectorului privat la serviciile oferite de structurile ministeriale. Scopul său principal este de a simplifica procedurile şi de a accelera procesele. Acesta reprezintă un pas important în direcţia digitalizării moderne, accentuând facilitatea de utilizare şi interactivitatea, totul în timp ce se asigură protecţia datelor personale. Cu o platformă în dinamică expansiune, se pregăteşte lansarea de noi servicii publice electronice într-un viitor apropiat”, a mai transmis MAI.
 
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Eveniment

Ultima oră

Titlurile zilei