Reclama Jumbo, considerată „tortură psihică”. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a primit 12 reclamaţii cu privire la reclama TV pentru magazinele Jumbo. Unii telespectatori au catalogat-o ca fiind „tortură psihică”, scrie adevarul.ro
- Publicitate -
Reclama Jumbo, considerată „tortură psihică”. După analiza spotului publicitar, membrii CNA au concluzionat că, deşi enervantă, reclama nu încalcă legislaţia audiovizuală. „Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”, a comentat Mircea Toma, membru CNA, pentru paginademedia.ro
Reclama Jumbo, considerată „tortură psihică”. Şi Consiliul Român al Publicităţii (RAC) a analizat reclama şi nu a constatat că ar exista elemente ce ar putea afecta psihic un consumator mediu.
Citeste mai mult