Timbrul de mediu introdus anul trecut a fost cea mai neinspirată propunere din lungul șir de schimbări ale taxei auto, a declarat astăzi, într-o conferință de presă, Mihai Cune, business manager al Autovit.ro, anunță Agerpres.
"Varianta de timbru de mediu introdusă în primăvară a fost, se pare, cea mai neinspirată propunere din lungul șir de schimbări ale taxei auto. Practic, acesta a omorât piața auto și dealerii. Mai mult, a creat confuzie în piață, nu a stimulat atât de mult achiziționarea de mașini nepoluante și a blocat tranzacțiile cu mașini second-hand pe plan intern", a afirmat Mihai Cune.
Reprezentanții Autovit.ro au mai precizat, scrie Agerpres, că "declarațiile autorităților despre o nouă schimbare a taxei în 2014 au menținut acel sentiment de așteptare, care inhibă tranzacțiile auto și care a fost prezent constant în ultimii ani, descurajând cumpărarea de mașini".