Cum să supraviețuiești la muncă (I)

de Cuget Liber Sâmbătă, 07 Mai 2011 688
1. Nu umbla niciodată fără un document în mână. Oamenii cu documente în mâini dau impresia unor angajați care muncesc din greu, îndreptându-se spre întâlniri importante. Oamenii fără nimic în mâini dau impresia că se pregătesc pentru pauza de cafea. Oamenii cu un ziar în mâini dau impresia că se duc la toaletă. Pe deasupra, asigură-te că îți iei seara acasă cât mai mult de lucru, generând astfel falsa impresie că muncești mai multe ore decât în realitate. 2. Folosește calculatorul pentru a părea ocupat. De fiecare dată când folosești calculatorul, pare că muncești în ochii celor care trec pe lângă tine. Poți trimite și primi e-mail-uri personale sau poți colinda Internet-ul de la un cap la altul și în general să te simți bine fără să faci ceva cât de cât asemănător muncii tale. Acestea nu sunt chiar beneficiile societății despre care susținătorii revoluției calculatorului le place să vorbească, dar nu sunt deloc rele. Când ești prins de șeful tău - și vei fi prins - cea mai bună apărare este să spui că înveți să folosești un nou program, economisind astfel bani pe cursuri de training. 3. Birou murdar. Șefii pot trece neobservați dacă au birourile curate. Pentru noi ceilalți, acest lucru dă impresia că nu muncim suficient. Clădește grămezi imense de documente în jurul spațiului tău de lucru. Privitorului, dosarele de anul trecut arată la fel ca cele de azi; volumul contează. Fă grămezi cât mai mari. Dacă știi că vine cineva în biroul tău, îngroapă documentul de care vei avea nevoie la jumătatea grămezii și "sapă" după el când el/ea intră. 4. Mesagerie vocală. Nu răspunde niciodată la telefon dacă ai mesagerie vocală. Nu te sună nimeni doar ca să-ți dea ceva de-geaba - sună pentru că vor ca tu să muncești pentru ei. Asta nu e viață. Lasă-ți toate apelurile să ajungă în mesageria vocală. Dacă cineva îți lasă un mesaj care pare a însemna muncă, răspunde-i în timpul pauzei de masă, când știi că nu e nimeni - o să pară că ești conștiincios și silitor, chiar dacă nu e așa. 5. Pari nervos și supărat. După cum spunea George Costanza, trebuie tot timpul să încerci să pari nervos și supărat pentru a da impresia șefilor că ești tot timpul ocupat.
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Fun

Ultima oră

Titlurile zilei