"Telefonul Pacientului", un proiect în sprijinul bolnavilor

de Andreea NĂSTASE Marţi, 08 Octombrie 2013 99
"Telefonului Pacientului" este un proiect al Coaliției Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice (COPAC). O linie telefonică ce reprezintă o cale accesibilă pacienților pentru a semnala rapid și eficient încălcările grave de drepturi în sistemul sanitar. Un operator va răspunde în fiecare zi, timp de opt ore, în intervalul orar 8,00-16,00, la toate ape-lurile pacienților, iar problemele semnalate vor fi verificate, documentate și apoi di-recționate către instituțiile medicale de care aceștia aparțin. Numărul de telefon ce poate fi apelat din orice rețea, în mod gratuit, este 0800800242. Cezar Irimia, președintele Alianței pacienților Cronici, susține că acest "call center este important pentru dirijarea pacientului în primii pași în lupta cu boala, pentru infor-marea lui cu privire la drepturile și obligațiile pe care le are. Ne dorim, de asemenea, să atașăm acestui call center și un telverde pentru populația rurală care trăiește la limita subzistenței și care nu-și permite nici măcar un apel cu tarif normal".
Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Sănătate

Ultima oră

Titlurile zilei