Câteodată, persoanele care au solicitat bilete de odihnă şi tratament de la casele de pensii nu mai au posibilitatea de a ajunge în staţiunile balneoclimaterice în care au fost programate. Biletele eliberate pot fi anulate cu restituirea integrală a contribuţiei în următoarele situaţii: atunci când titularul nu se poate prezenta în staţiunea înscrisă pe bilet la data începerii seriei; atunci când, din motive personale, se renunţă la bilet, cu anunţarea prealabilă a casei teritoriale de pensii. De asemenea, biletele se anulează în situaţia în care, titularul, deşi s-a prezentat în staţiune la data înscrisă pe bilet, nu a fost cazat, prezentând motivaţia scrisă a unităţii prestatoare de servicii balneare. Aceste cazuri se raportează, în scris, de către casele teritoriale de pensii, la Casa Naţională de Pensii Publice. De precizat că solicitarea de restituire a contribuţiei poate fi depusă în termenul general de prescripție de trei ani de la data începerii seriei înscrise în biletul de tratament.
- Publicitate -