Începând cu data de
21 martie 2023, clienții Enel pot plăti factura de utilități direct agentului
Pink Post.
Clienții Enel pot
plăti facturile la energie și/sau gaze naturale direct din pragul casei, cu
ajutorul poștașilor
Pink Post, parteneri ai
furnizorului de energie. Poștașii sunt ușor de recunoscut, datorită legitimației,
care poate fi verificată apelând call centerului Enel la numărul de telefon 021
9977.
Plata se realizează
rapid și în siguranță, iar clienții câștigă timp, evitând deplasările și statul
la coadă. Plata facturilor se realizează astfel:
● Agentul
Pink Post scanează codul de bare al facturii de la Enel;
● Plata
poate fi făcută în numerar sau cu cardul;
● Agentul
Pink Post emite pe loc chitanța pentru plata realizată;
● Suma
plătită pentru factura la electricitate sau gaze naturale este înregistrată în
sistemul Enel.
Pentru acest
serviciu se plătește o taxă de încasare în valoare de 4 lei, care apare separat
pe chitanța primită de la agentul Pink Post.
Momentan, acest
serviciu este disponibil în anumite zone din orașul Constanța, dar și în zone
din mediul rural din județ.
Pink Post este cel
mai mare operator privat de servicii poștale din România. Cu o rețea de peste 60
filiale în întreaga țară, Pink Post livrează peste 300 milioane de trimiteri poștale
anual pentru cei peste 200 de clienți, printre care se numără cele mai mari
companii din industrii precum furnizarea de utilități, retail, instituții
financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.