Aproape 1.700 de plângeri au fost trimise, pe parcursul anului 2014, către Autoritatea de Reglementare în Comunicații (ANCOM). Sunt cu 46% mai mult față de 2013, aproape jumătate vizând aspecte privind derularea contractelor încheiate în scris sau la distanță cu operatorii, a anunțat instituția.
- Publicitate -
Datele ANCOM arată că cele mai multe reclamații formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicații electronice furnizate de RCS&RDS - 18%, Telekom România Mobile Communications (fosta Cosmote România) - 15%, Vodafone România - 13%, Orange România - 12% și Telekom România Communications (fostul Romtelecom) - 12%.
În 2013, dintr-un total de 1.155 de plângeri, cele mai multe reclamații formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicații furnizate de Orange România - 17%, Telekom România Communications - 16%, RCS&RDS - 14%, Vodafone România - 12% și Telekom România Mobile Communications - 12%.
"Aproape jumătate dintre reclamații au vizat aspecte privind derularea contractelor încheiate în scris sau la distanță cu operatorii, în timp ce nemulțumirile legate de calitatea serviciilor de comunicații s-au dublat comparativ cu anul 2013", se arată într-un comunicat al ANCOM.