Pe cine reclamă românii la ANCOM

de Andreea PERHAIȚĂ Vineri, 13 Februarie 2015 215
Aproape 1.700 de plângeri au fost trimise, pe parcursul anului 2014, către Autoritatea de Reglementare în Comunicații (ANCOM). Sunt cu 46% mai mult față de 2013, aproape jumătate vizând aspecte privind derularea contractelor încheiate în scris sau la distanță cu operatorii, a anunțat instituția.
Datele ANCOM arată că cele mai multe reclamații formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicații electronice furnizate de RCS&RDS - 18%, Telekom România Mobile Communications (fosta Cosmote România) - 15%, Vodafone România - 13%, Orange România - 12% și Telekom România Communications (fostul Romtelecom) - 12%.
În 2013, dintr-un total de 1.155 de plângeri, cele mai multe reclamații formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicații furnizate de Orange România - 17%, Telekom România Communications - 16%, RCS&RDS - 14%, Vodafone România - 12% și Telekom România Mobile Communications - 12%.
"Aproape jumătate dintre reclamații au vizat aspecte privind derularea contractelor încheiate în scris sau la distanță cu operatorii, în timp ce nemulțumirile legate de calitatea serviciilor de comunicații s-au dublat comparativ cu anul 2013", se arată într-un comunicat al ANCOM.

Taguri

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Alte știri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei