Constănțenii care au probleme de ordin juridic și nu își permit să angajeze un avocat sau un mediator au șansa acum să se adreseze Centrului Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în domeniul activității notariale.
- Publicitate -
Proiectul este inițiat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România - InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, cu sprijinul Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România (UNNPR).
În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic - 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul activității notariale. Totodată, aceștia pot depune sesizarea și în format scris prin e-mail, la adresa
[email protected] sau prin poștă la O.P. 4, C.P.4, sector 3, București. Numărul de telefon este cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele, iar informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit.